היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1001–1100] מתוך 1343
- התעללות בילדים ואלימות במשפחה

- תפקידו של המלל במשחק הסוציודרמטי

- הטיול כערך חינוכי

- פעולת גומלין בכתה ולמידה שיתופית בעזרת מחשבים

- שימוש באינטרנט כאמצעי לימוד בכתה

- השתלבות של יהודים יוצאי אתיופיה במוסדות להשכלה גבוהה

- הקשר בין אוריינות ושימוש במחשב כאמצעי לימוד

- היווצרותו של הגוף האצילי דרך המחול החצרוני בצרפת של המאה ה17 -

- גיל ההתבגרות והישגים בלימודים

- התפתחות שפה בקרב ליקויי שמיעה בשלב הקדם מילי

- תנועה לגיל הרך - עבודת סיכום

- יישום עקרונות ניהול בהכשרה תוך תפקידית של מורים על רקע התמורות במערכת החינוך בעידן הפוסט-מודרני

- יישום הוראה דיפרנציאלית בכיתות הטרוגניות אל מול נושא פיתוח כיתות שיוויוניות

- טיפול בתוקפנות ע"י ביבליותרפיה

- תקשורת בין אישית ומקומה באקלים בית הספר

- תפקיד היעוץ החינוכי בטיפול בתלמידים מחוננים תת-משיגים

- סוגיות בהיסטוריה של החינוך בא"י וישראל

- הקשר בין הפרעות קשב וריכוז ובין עבריינות נוער

- הערכת פרוייקט חינוכי באמצעות פורטפוליו

- המשמעות של נט"ל בחברה הישראלית

- הוראה- מקצוע, אמנות, אומנות

- אסרטיביות - המדריך המעשי למורה

- היבטים פסיכולוגיים בהתמודדותם של תלמידים לקויי למידה ברכישת שפה זרה

- התערבות בתופעת הפרעות התנהגות של ילד בעל פיגור גבולי

- חג הפורים

- דיכאון ילדים

- השינוי שחל בתפקידה החינוכי של תנועת הצופים ותהליך הסוציאליזציה בתנועה מתחילת שנות ה90 - ואילך

- דרכים ושיטות הוראה בישראל - משמעת

- ראשיתו של החינוך הממוסד ביהדות- פתיחת בתי הספר בתקופת המשנה והתלמוד

- שיחזור סיפור בכתב, עפ"י הקראה, ע"י ילדים לקויי למידה בהשוואה לילדים שאינם לקוייי למידה

- האופן שבו מקבלים הורים את ילדם עם שיתוק מוחי

- שירותי היעוץ ומערכת החינוך כרשתות תמיכה פורמליות במתבגר העולה מברית המועצות לשעבר

- הוראה המושג "פונקציה"

- תאוריית האינטליגנציות המרובות של פרופ' הווארד גרדנר

- תקצוב בחינוך על פי שיטת ה- TQM

- שיפור תהליכי עיצוב האינטגרציה בחינוך על פי גישת ה-T.Q.M (תרגיל)

- בית הספר כארגון-דפוסי ניהול והתנהגות אירגונית בהנהגת הוראה שיתופית

- גורמים המשפיעים על המנהל להאיץ קבלתם של שינויים מתודיים-דידקטיים בחטיבת ביניים

- הדילמות בסוגיית הכללת נושא ההומוסקסואליות בתוכניות הלימוד ובמערכת החינוך

- גישות ושיטות בהוראת הקריאה

- שילובם של לקויי למידה במסגרות רגילות

- שילובם של לקויי למידה במסגרות שונות

- תהליכי חיברות של בנים ובנות בבית הספר

- "מעורבות הורים" בבית ספר מנקודת ראותו הפילוסופית-חינוכית של ג'ון דיואי

- חשיבות החינוך הבלתי פורמלי בשנות ה-2000

- השפעתם של תוכניות הטלוויזיה על אלימות בקרב ילדים

- שינויים בתפיסת הילדות עפ"י אגדות ילדים בתקופות שונות

- הוראה בכיתה הטרוגנית

- התערבות חינוכית המבוססת על תוכנית מוטיבציה כיתתית

- הצקה בבתי ספר

- הכנה לקראת בחינת הבגרות לבתי ספר דתיים - בחינת הבקיאות

- יהושע-שופטים

- מערכת החינוך לילדים והמתבגרים הבדווים בחברה הישראלית

- יחס היהדות להתאבדות

- למידה חקרנית

- "להיות אזרחים" בישראל להיות או לא להיות ?

- אוטונומיה, אחריות, ביקורתיות- ערכי חינוך רצויים בדמוקרטיה ליברלית פוסט-מודרנית

- הזהות המשתנה של החינוך הקיבוצי

- הבדלים בין-תרבותיים בעמדות ההוריות והשפעתם על מטרות החיברות של ההורים כלפי ילדיהם

- השיעור כהופעה - המורה כשחקן

- "הקו הפתוח" - בין חזון למציאות

- שבעה מערכי שיעור לחט"ב המנתחים את פרקים א'-ב' בספר שמואל א'.

- הגישור בחינוך

- מטה קוגניציה ואסטרטגיות למידה

- הקשר בין מידת העניין שתלמיד מגלה בקורס לבין מידת ההצלחה בו בקרב אוכלוסיית תלמידי בית ספר למחשבים

- יתרונותיו של מחקר הפעולה על פני המחקר הכמותי

- דרכים מעשיות במחקר פעולה

- מטרות החינוך על פי דיואי, בהתבסס על הספר דמוקרטיה בחינוך

- חינוך למיניות

- הדימוי העצמי המקצועי של המורה

- הוראה אלטרנטיבית

- מתבגרים לקויי למידה

- המרצים כשחקנים, חדר ההרצאה כבמה והסטודנטים כקהל צופים

- השפעת גורמים מסיחים על רמת הקשב בקרב דפוסי התקשרות שונים בבגרות

- החינוך הדיאולוגי

- מטה-קוגניציה בשיפור תהליכי קריאה של תלמידים לקויי למידה

- "כבודו של אדם"\יוסף אבינון

- המוטיבציה ללמוד בבית הספר

- כיוונים ומגמות במנהל ובמדיניות הציבורית - ביזור סמכויות ממשרד החינוך והתרבות לרשות החינוך המקומית

- החינוך במזרח ירושלים

- שיטות מחקר איכותיות- כיצד מנחילים המדריכים הבוגרים בשבט צופים את ערכי הציונות החלוצית לחניכי השכבה הבוגרת באותו שבט?

- אינטליגנציה רגשית, אופטימיזם וסגנונות התמודדות עם מצבי כישלון

- דיכאון והתנהגות אובדנית

- הקשר בין חרדת בחינות והישגים לימודיים

- דיסקלקוליה - היבטים תיאורטיים ומעשיים

- חינוך קהילתי- פוביית ביה"ס- בחינת המעבר מן הגן לביה"ס

- אינטליגנציות מרובות כפילוסופיה חינוכית

- מחוננות ובעיות רגשיות

- הקהילה הטיפולית לגמילת נוער משימוש בסמים פסיכואקטיבים במלכישוע

- התמורות שחלו בחינוך המשותף הקיבוצי בשנות התשעים

- תכנית לימודים בנושא "ערבות ומעורבות- כל ילדה שווה, כל ילד שווה"

- השפעת הטרוגניות כיתתית על אקלים הכיתה - מקרה של קליטת עולים

- ציון יום הכיפורים בגן הילדים

- בית הספר והמשפחה - מעורבות ההורים בחיי הילד המחונן ותפיסותיו בעקבות השתתפותו ב"פרויקט המוכשרים"

- הפרעות פרגמטיות אצל ילדים אוטיסטים

- ניהול פיננסי במערכת החינוך - נסיעה לפולין

- סוגיות בדרכי למידה בגילאי לידה עד 3 - תצפית בנושא 'התקשרות'

- איתור חריגויות בגיל הרך-מעורבות ושיתוף הורים לילדים חריגים במסגרות רגילות

- טיפוח מיומנויות אורייניות בגיל הרך

- תכנון מערכי שיעור לגן הילדים בנושא הבית והמשפחה


עבודות [1001–1100] מתוך 1343