היישום אינו מחובר לאינטרנט

המשמעות של נט"ל בחברה הישראלית

עבודה מס' 060873

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פרופילים של מטפלים ומטופלים.

4,856 מילים ,12 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

מטרת המחקר היא לבדוק שני פרופילים טיפולוגיים: האחד פרופיל של מתנדב בנט"ל, ואילו השני פרופיל של נפגע פוסט טראומטי - על רקע טרור לאומי. החוקרים שיערו כי שני הפרופילים יתאימו לנבדקים, ואף ייצרו קשר ייחודי בין שני סוגי האנשים.
המחקר בוצע על ידי תצפיות של צופה טהור וראיונות עומק חצי מובנים אשר בדקו את הקשר האישי של המתנדבים לנט"ל מחד, ואת ההתמודדות היומיומית של נפגעי הטראומה מאידך. במחקר השוונו בין הפרופילים של המתנדבים והמטופלים, כפי שמצאנו אותם במחקרים קודמים - לפרופילים אותם מצאנו בראיונות עם קבוצת המחקר.
קבוצת המחקר כללה שישה נבדקים. ארבעה נבדקים אשר פועלים בנט"ל, החל ממתנדבת בקו החם ועד ליו"ר. כמו כן כללה קבוצת המחקר שני אנשים אשר חוו על בשרם את הטראומה הלאומית. על סמך הראיונות עם הנבדקים הוצאנו את הפרופילים המתאימים והשוונו אותם לפרופילים קיימים.
המחקר מציע להמשיך ולבדוק את הקשר בין המטפל למטופל במסגרת הפעילויות של נט"ל - דבר שאנו לא יכולנו לבצע מטעמים אתיים.

תוכן עניינים:
תמצית
פתח דבר
מבוא
שיטה
דיון
ביבליוגרפיה

תגים:

שיטות מחקר · טראומה · מתנדבים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המשמעות של נט"ל בחברה הישראלית", סמינריון אודות "המשמעות של נט"ל בחברה הישראלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.