היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64941
הצגת שלושת המרכיבים של תמהיל השיווק הרלוונטי למותג Swatch והסקת מסקנות רלוונטיות על הגישה השיווקית הנוכחית.
4,668 מילים (כ-14.5 עמ'), 2 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 68249
תמהיל תקשורת שיווקית לחברת תנובה למוצר חדש שהומצא ע"י הקבוצה - חמאות עם תוספות.
8,035 מילים (כ-24.5 עמ'), 0 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 68250
הצגת תמהיל שיווק למוצר "צלחת מעופפת עם שלט".
7,361 מילים (כ-22.5 עמ'), 0 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 64488
בחינה תיאורטית ומעשית של עליית חשיבות נושא שירות הלקוחות בתמהיל השיווקי בחברת פלאפון.
4,127 מילים (כ-12.5 עמ'), 23 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 64138
ניתוח הסביבה העסקית התחרותית בה פועלת חברת UMI והאסטרטגיה השיווקית בה בחרה להחדרת האיסוזו רדיאו
5,112 מילים (כ-15.5 עמ'), 5 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 64350
דיון בפעולות העסקיות שצריכה חברת זוגלובק לקחת על מנת לשמר ולהגדיל את נתח השוק שלה
8,215 מילים (כ-25.5 עמ'), 10 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 65095
ארבעת התמהילים בשיווק ויישומם בהתייחס למותג קוקה קולה ולחברה המרכזית למשקאות קלים.
8,680 מילים (כ-26.5 עמ'), 1 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 66102
בדיקת הקשר במטרה להתמודד עם החשש של נטישת לקוחות פוטנציאלית
13,135 מילים (כ-40.5 עמ'), 36 מקורות, 459.95 ₪
עבודה מס' 66303
סקירת דו"ח ועדת בכר, ניתוח, בחינת השפעותיו על שוק ההון מנקודת מבט ב-2007.
4,798 מילים (כ-15 עמ'), 10 מקורות, 241.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100