היישום אינו מחובר לאינטרנט

תמהיל המוצרים והשיווק של המותג swatch.

עבודה מס' 064941

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת שלושת המרכיבים של תמהיל השיווק הרלוונטי למותג Swatch והסקת מסקנות רלוונטיות על הגישה השיווקית הנוכחית.

4,668 מילים ,2 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בעבודה זו מוצגת התדיינות על תמהיל המוצרים הנוכחי של המותג ,Swatch תהליכי הפיתוח וההרחבה של תמהיל המוצרים של .Swatch באמצעות שני סעיפים אלו ניתן יהיה לעשות השוואה בין תמהיל המוצרים הנוכחי לבין תמהיל המוצרים שתפס מקום בעבר ובעקבות כך לאבחן באם תמהיל המוצרים של המותג Swatch הנו בדעיכה או בצמיחה שיווקית.
מעבר למידע הנ"ל מוצג בעבודה זו מידע על שיקולי המיתוג של חברת Swatch והמתחרים הענפיים שלה וזאת דרך התייחסות לשלבים שצריך לעבור בשביל ליצור מותג מושלם. כל המידע הזה מהווה מידע הרלוונטי לסוגיית המוצר בתמהיל השיווק של Swatch. לגבי סוגיית המקום בתמהיל השיווק של המותג Swatch מוצג מידע על צינורות השיווק הרלוונטיים אשר באים לידי באופן מעשי דרך ערוצי ההפצה של החברה.
סוגיית המחיר בתמהיל השיווק של המותג Swatch מיוחס בעבודה זו הן לשיקולי המחרת המוצרים והן לשיקולי העלויות של פעילות קידום המכירות.
באמצעות המידע שמוצג בעבודה זו לגביי שלושת המרכיבים של תמהיל השיווק (מחיר, מוצר ומקום) הרלוונטי למותג Swatch ניתן היה להסיק מסקנות רלוונטיות על הגישה השיווקית הנוכחית ואף להמליץ המלצות דרך התוויית אסטרטגיה שיווקית מתאימה והדרכים להשמתה שיכולים להיות זהים לגישה הנוכחית של החברה או שונים. המידע שמוצג בעבודה זו גויס דרך ראיון אישי עם מנהל השיווק של Swatch - גילי גז.

תוכן עניינים:
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - תמהיל המוצרים של המותג, Swatch
פרק 3 - תהליכי הפיתוח והרחבה של תמהיל המוצרים - Swatch
פרק 4 שיקולי המיתוג של חברת Swatch ומתחריה בענף השעונים
פרק 5 - צינורות השיווק של חברת Swatch
פרק 6 - שיטות ההמחרה של חברת Swatch
6.1 - שיקולי המחרת המוצרים
6.2 - שיקולי העלויות של פעילות קידום המכירות
פרק 7 - מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מוצר בהגדרתו המורחבת הוא כל דבר שניתן להציע בשוק לתשומת לב, לרכישה, לשימוש או לצריכה העשוי לספק רצון או צורך.
מוצר יכול להופיע בצורת אובייקט פיסי, כפי שרגילים להתייחס אליו, אך יכול להופיע גם בצורת שירות, מקום, ארגון, פעולות, רעיון או אפילו אישיות כגון: פוליטיקאי, שחקן או אמן.
מאחר והנושא הנחקר קשור למוצר פיסי שבמקרים רבים קיים יותר ממוצר אחד הצרכן צריך לעשות בחירה בין מספר מוצרים חלופיים, לכן יבחן את המוצרים השונים המוצעים לו ויבחר את המוצר המביא לו את הערך או את התועלת הגבוהה.
ניתן להבחין בשלושה סוגים עיקריים של תועלת.

תגים:

שעון · שעונים · סווטש · שיווק · מוצר · רכישה · צרכנים · צרכן · מכירום · קידום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תמהיל המוצרים והשיווק של המותג swatch.", סמינריון אודות "תמהיל המוצרים והשיווק של המותג swatch." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.