היישום אינו מחובר לאינטרנט

שירות הלקוחות בתמהיל השיווקי בחברת פלאפון

עבודה מס' 064488

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה תיאורטית ומעשית של עליית חשיבות נושא שירות הלקוחות בתמהיל השיווקי בחברת פלאפון.

4,127 מילים ,23 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

מטרת הדוח לחקור את עליית חשיבות נושא שירות הלקוחות בתמהיל השיווקי בחברת פלאפון (מבחינה תיאורטית ומבחינה מעשית). בדוח זה בוצע פילוח שוק, בחירת שוק מטרה, מיצוב ובידול התמהיל השיווקי. הדוח מראה את הקשר בן שרות הלקוחות לניהול השיווק בארגון בהיבטים של תכנון, ארגון, יישום ובקרה. הדוח מראה את תוכניות פלאפון מבחינה שיווקית לשנת 2005. ניתן לראות את נקודות המבט השונות של בעלי העניין השונים בחברה. ניתן לראות שכל בעלי העניין מבינים את החשיבות הגדולה של שירות הלקוחות ונותנים לו חשיבות גדולה בתהליך קבלת ההחלטות שלהם. הדוח ממליץ על שורה של המלצות אופרטיביות לשינוי.

תוכן עניינים:
מבוא
עליית חשיבות שרות הלקוחות בסביבה השיווקית העכשווית
ניתוח סביבות המאקרו והמיקרו
זיהוי סוגיה עכשווית חשובה וניתוחה התיאורטי מנקודות מבט שונות
פילוח שוק
שוק מטרה (כיסוי שוק)
מיצוב שוק
בידול התמהיל השיווקי
תכנון השיווק בחברת פלאפון
יעדים תקשורתיים
ארגון השיווק
חשיבות שרות הלקוחות בתמהיל השיווק מנקודת המבט של בעלי עניין
ממצאים סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מאמצע שנות התשעים מסתמנת מהפיכה בתחום השירות בישראל . ישנה עלייה גדולה בתקציבי החברות בסעיף שיפור השירות. יותר מ 70 % מהמשרות המוצאות בארצות הברית הם בתחום השרות (השרות הוא אחד הגורמים לצמיחה של הכלכלה העולמית).
interactive and marketing)).
כיום הצרכן עושה שיקולים רבים לפני שהוא מחליט לרכוש מוצר. כיום הצרכן לא מסתפק בקניית מוצר איכותי. הצרכן דורש לקבל שרות ביחד עם המוצר שקנה.

מקורות:

ג'ואן פאג'ונאן וסוזאן אודל הלקוח כפרפר, הוצאת פקר, 2004
יגאל קשטן,(2002), ניהול השירות ללקוח לקלקל או לכלכל, הוצאת הוד עמי.
מיקל מוקיאן,(2002), הכל על שיווק . מדריך מעשי לעוסקים בשיווק מיטב, תל אביב: מטר.
סטן ראפ וטום קולינס המהפך הגדול בשיווק, מטר, 1994
פיליפ קוטלר ויעקב הורניק ניהול השיווק המהדורה הישראלית, האוניברסיטה הפתוחה, 2000
פרד וירסמה שרות לקוחות מעל ומעבר , הוצאת מטר, 2000
רוברט לינמן וגון סטנטון לפעול בקטן להצליח בגדול. מטר, 1993
Christian Gronroos service management and marketing , Lexington, Mass, 2001
Valarie Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne Gremler, Service Marketing - integrating customer focus across the firm, McGraw-Hill, 2006
Fisk Grove John, interactive Services Marketing
מאמרים
Love the one you are with by Chris hall aug 2003
http://www.destinationcrm.com/articles/default.asp?ArticleID=3341 KeyWords=chris++AND+hall
Effective direct marketing by Chris hall dec 2003
http://www.destinationcrm.com/articles/default.asp?ArticleID=3651 KeyWords=chris++AND+hall
Customer loyalty guru Fred Reichheld Jully 2003
http://www4.gartner.com/research/fellows/asset_53711_1176.jsp
The loyalty effect by Mary Case
http://www.qm2.org/mbriefs/53.html
Measuring and managing customer value by George Evans
http://www.emeraldinsight.com/vl=7011338/cl=103/nw=1/rpsv/cgi-bin/cgi?ini=ebsco body=linker reqidx=0043-8022(2002)51:3L.134;1- lkey=763848 rkey=951407
Customer Satisfaction is Supreme by Ted Needleman
http://www.internetworld.com/magazine.php?inc=050103/05.01.03facing.html
Keeping your balance with customer by Robert S.Kaplan Jul 2003
http://hbswk.hbs.edu/item/3588.html
מקורות נוספים
אורנה יפת, "פלאפון: 6% מלקוחות סלקום מתכוונים לעבור ל-Esc", YNET, 18/1/05 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3034129,00.html
אורנה יפת, " גלברד: היעד של פלאפון לתפוס 33% משוק הסלולר", YNET,31/5/04, http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2924676,00.html
"אסקייפ יוצאת עם מסלול "sms חופשי"", YNET, 8/5/05, http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3082765,00.html
עומרי לוי, "בקרוב בפלאפון: POZ 315", YNET, 5/5/05, http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3081715,00.html

תגים:

לקוחות · פלאפון · שירות · טלפונים · ניידים · סלולרי · סלולאר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שירות הלקוחות בתמהיל השיווקי בחברת פלאפון", סמינריון אודות "שירות הלקוחות בתמהיל השיווקי בחברת פלאפון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.