היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת UMI ותמהיל השיווק של החדרת מכונית חדשה לשוק

עבודה מס' 064138

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסביבה העסקית התחרותית בה פועלת חברת UMI והאסטרטגיה השיווקית בה בחרה להחדרת האיסוזו רדיאו

5,112 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

חברת UMI יבואנית הרכבים של התאגיד המוטורי הגדול בעולם GM, השיקה בחודש אוקטובר 01 את רכב הפנאי שטח - איסוזו רודיאו.
בחלק הראשון בעבודה אנו נבחן את הסביבה העסקית בה פועלת חברת UMI כיבואנית רכב (אחת מעשרים הפועלות בישראל), על-פי מודל P.E.S.T וחמשת הכוחות של פורטר וניווכח שהיא פועלת בסביבה תחרותית קשה (תחרות עזה בענף) שהולכת ומחמירה משנה לשנה וכל זאת בשוק יורד (צמיחה שלילית של 10% בשנת 01). אנו נבחן מהם חוזקותיה וחולשותיה (לשמירה על מעמדה בשוק), נפרט את האיומים העומדים בפניה ומהם ההזדמנויות העסקיות שהיא יכולה לנצל על מנת לשפר את מיצובה.
בחלקה השני של העבודה נפרט כיצד הושק האיסוזו רודיאו, שהוא דגם חדש במשפחת איסוזו ואשר פונה לנישה חדשה וצומחת במהרה בפלח רכבי השטח פנאי הבינוניים. נזהה את פילוח השוק ומהם המשתנים שבהם פולח השוק (פסיכוגרפי, דמוגרפי), כיצד מוצב הרכב החדש ומהו הערך הנתפס בעיני הלקוחות.
ולבסוף נסקור את תמהיל השיווק שנבחר על מנת להגיע ללקוחות הפוטנציאלים.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. כללי (רקע על החברה, הענף, חזון החברה, מבנה ארגוני)
3. ניתוח P.E.S.T ניתוח הסביבה החיצונית בה פועל הארגון - חברת UMI
4. ניתוח חמשת הכוחות של פורטר
5. ניתוח SWOT
6. שיווק מטרה ופילוח שוק
7. מיצוב איסוזו רודיאו בשוק (מפה תפיסתית)
8. תמהיל השיווק
9. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לאחר בניית פרוטרט הלקוח הפוטנציאלי, החליטה החברה לפנות לקהל שאופיין על ידי משתנה סגנון חיים ומשתנה הכנסה כפי שהוגדר.
כלומר, פניה ממוקדת לצרכנים בעלי סגנון חיים כפי שהוגדר בפרוטרט (קהל שאפשר לגעת בו אך הוא מצומצם, כגון חברי מועדון החברה הגאוגרפית) - שימוש בטכניקות שיווק ישיר ממוקדות ופנייה רחבה יותר על פי משתנה דמוגרפי (הכנסה גבוהה) במדיות המוניות (על מנת ליצור תודעה וכמויות).

מקורות:

אין ספק שבמהלך השנים הבאות יצטרכו יבואני הרכב לחשוב על המשמעויות מהתפתחות זאת לגבי עסקיהם.
כוח המיקוח של הקונים
בניתוח כוח המיקוח של הקונים בענף הרכב אנו צריכים לזכור שקניית רכב בישראל היא הקניה השניה בגודלה לאחר קנית דירה / בית כמובן. עקב כך הקונים נוטים להשקיע את המשאבים הדרושים כדי לתור אחר מחיר נוח ולקנות בצורה בררנית מאוד.
* מוצרים בלתי מוגבלים - הקונים חשים ביטחון שיוכלו תמיד למצוא ספקים חלופיים עלולים להפעיל חברות זו כנגד זו. לדוגמא- מה ההבדל בין מאזדה לנטיס 1.6, מיצובישי כריזמה 1.6, טיוטה 1.6, יונדאי לנטרה 1.8 והונדה סיוויק 1.6 - יש ללקוח המון חלופות והוא מנצל זאת.
כפי שתארנו במבוא, ענף הרכב בישראל נתון לתחרות הולכת וגדלה בין היבואנים, ביקוש קטן והיצע גדול. עקב כך נהפך הלקוח למחזור הן מבחינת מחיר והן מבחינת השירות.
לקוחות המילניום החדש רוצים ונהנים מלהיות מחוזרים, זה אולי מהפך העוצמה האמיתי של שנות ה- 90.
הלקוח הממוצע של ענף הרכב בוחר בכמה אופציות קרובות ומתחיל לשוטט בין היבואנים השונים. היבואן המחזר ביותר מבחינת מחיר ושירות יזכה בתחרות.
בנוסף לתחרות הקשה הלקוח של היום נעזר במקורות מידע המספקים לו מידע עדכני על התחרות, כמות מכירות, ביקוש מול היצע, עלויות הספק ודגמים חדשים האמורים להגיע לארץ וישפיעו על המכירות. המקורות הם: עיתונים (מדור רכב), עיתונות מקצועית - אוטו, הגה וטלוויזיה (TOPGEAR ערוץ 14) ואתרי אינטרנט מהארץ ומחו"ל.
כוח המיקוח של הספקים
ענף הרכב שכולו מורכב מיבואנים, לכל יבואן מערכת יחסים שונה עם ספק / יצרן שלו.
אפשרויות הניתוח של היחסים בין היבואן ליצרן / ספק הן מועטות עקב הסודיות בדבר, אך אפשר להסיק מהתחרות העולמית בהסתכלות על השוק המקומי על היחסים ביניהם.
בכללי אפשר להסיק שיש מעורבות הולכת וגדלה של הספקים בשוק הרכב הישראלי עקב הראיה של הספקים את השוק העולמי כשוק אחד, רוב הספקים נעזרים בתוכנת "ג'ייטו" (תוכנה הנותנת מצב שוק בזמן נתון) וע"י כך קובעים את מדיניות המחירים במקביל עם היבואן בארץ.
בסעיף זה המידע הוא החשוב ביותר וזה אולי מה שמבדיל בין שנות ה- 70-80 משנות ה- 90, מידע זמין ואמיתי כל ספק מעוניין לתפוס נתח שוק גדול יותר ובעזרת המידע מהיבואן ומתוכנת ה"ג'ייטו" העולמית המידע זמין לכולם ולכן הספקים גמישים יותר לבקשות היבואן.
5. ניתוח נקודות חוזק ותורפה SWOT
חוזקות
רשת הפצה ארצית חזקה (סוכנות משלבת מוסך, מכירת רכב חדש, מכירת אבזור, ושירותים נלווים כגון ביטוח ומימון) - חזקה במובן החוזק הפיננסי ומבחינת הפעילות בשווקים מקומיים שנתמכת במוניטין חברה חזק
מגוון מותגים ודגמים (פיזור סיכונים), החברה מייבאת את מותג אופל (ביורו), סאאב (בקורונה), איסוזו (ביניים), ודגמי צפון אמריקה (דולרים) במידה ואחד המטבעות לא יהיה אטרקטיבי, תוכל החברה לדחוף מותג אחר אטרקטיבי
עובדי חברה מסורים ומקצועיים (אחוז עזיבה שולי), שכבת מנהלי ביניים צעירה ודינמית בעלת מוטיבציה גבוהה.
פיתוח רשת טרייד-אין ארצית בסוף התהליך (יתרון תחרותי על מתחרים אחרים ללא השירות). דחיפה אגרסיבית של רכבים חדשים בעת מיתון
תדמית גבוהה.
מספר לקוחות גבוהה (הנתון שמור במערכת) ונאמנות לקוחות גבוהה למותגים השונים (אחוז קניה חוזרת), בסיס נתונים גדול לשיווק ישיר.
מערכות מידע מתקדמות - פתוחות לכלים חיצוניים (כלי ניתוח) ואינטגרציה של בסיסי הנתונים (אפשרות לעבור מהסתכלות על המוצר להסתכלות על לקוח - נתח לקוח)
מסע איסוזו צאלנג - תורם למודעות הסביבתית של החברה (שמירה על הטבע והסביבה( - תפיסת השיווק "הירוק"
הזדמנויות
המיתון והירידה במכירות מאפשר למקבלי ההחלטות בחברה להתמקד בחיפוש אחר לקוחות (מה שלא קורה בשוק קונים) ולפיכך תחילת פעילות בשיווק במערכת יחסיים (שיווק אחד על אחד), הסתכלות על נתח לקוח ולא התמקדות במוצר.גילוי הרווחיות בלקוחות קיימים לעומת "דייג" לקוחות חדשים ויקרים (הפיכת חסרון ליתרון).
יעילות תפעולית ושינוי מבנה ארגוני מסורתי - לאור הצורך לשמירה על יציבות פיננסית, החברה יכולה לבצע שיפור בתהליכים העסקיים על מנת להוריד עלויות תפעוליות ולשנות את המבנה הארגוני שתואם את השינויים הסביבתיים - התמקדות בלקוח ולא במוצר - התפיסה השיווקית.
חיפוש אחר נישות חדשות שלא מיצו את פוטנציאל השיווקי שלהם כגון (רכבי שטח פנאי בינוניים בטווח מחיר 150,000 עד 200,000). שוק רכבי הדיזל לחברות קטנות (רכבים קומפקטים בעלי גיר ידני, רכבים משפחתיים אוטומטים לחברות קטנות
חולשות
מבנה ארגוני מסורתי (חטיבתי) גורם לשרשרת ערך לא ממוקדת לקוח.
מותגים רבים מגיעים לקצה חיי המוצר שלהם ומאבדים נתח שוק (שברולט קאווליר, איסוזו טרופר, איסוזו איפון)
מותג אופל לא משלים את פריסת דגמיו לאור מחיר לא מציאותי לשוק הישראלי (רכב מסחרי קטן כגון רנו קונגו, סיטרואן ברלינגו, פיז'ו פרטנר, פיאט דובלו), כלומר, המותג לא יכול לייצר כמויות.
התייקרות האופל אסטרה לאור שינוי בשערי מטבע מציב אותה במחיר לא תחרותי לעומת מתחרים (פלח שוק המרכזי בישראל - רכב משפחתי אוטומטי).
איומים
המשך הירידה בביקושים לאור המצב הפוליטי מדיני (זהירות בתכנון מלאי)
כניסת הענף לסחרור בעקבות לחץ של מתחרים (הערכת מלאי לא נכונה) להיפטר ממלאי ועל ידי כך ירידת הרווח השולי
שינוי חד במטבעות (דולר יורו) - פיחות בשקל וכדומה (פיזור סיכונים)
הגדלת קווי מוצר על-ידי יבואנים לאור הירידה ברווח השולי וחיפוש אחר נישות רווחיות (יציאה מפעמון הגאוס - רכב משפחתי 1.6 אוטומטי וחיפוש אחר נישות קטנות שלא מיצו את הפוטנציאל שלהם).
פתיחת שוק הטיפולים במסגרת האחריות על-ידי ההגבלים העסקיים
פתיחת שוק הרכב המשומש לייבוא מסחרי על ידי בג"ץ לבקשת אוטוסנטר
חברת UMI היא חברה בעלת מותגים רבים לרוחב ולעומק מבחינת קווי המוצרים שהיא מייבאת ארצה ולכן בעבודה אנו נתייחס למותג איסוזו רודיאו שהוא דגם חדש של מותג איסוזו בישראל בקטגוריית רכבי שטח פנאי בינוניים.
מבחינת ניהול המותגים החברה פועלת באסטרטגיית שיווק מבודל, קרי, החברה פועלת בכמה פלחים. לכל פלח מתאימים מותג ותמהיל שיווק ייחודי,לדוגמא מותג אופל פונה בדגם הקורסה לקהל מתבגרים/ות (גיל 30 -35), רווקים/רווקות, בעלי השכלה גבוהה, בעלי הכנסה גבוהה, ולעולים מחבר העמים בגילאי 50-55, בעלי מקצועות חופשיים.
להלן התוכנית השיווקית של השקת איסוזו רודיאו בישראל.
6. שיווק מטרה ופילוח השוק
"שיווק מטרה הוא תהליך של קביעת שוקי מטרה והתאמת תמהיל השיווק לצורכי הלקוחות בשווקים אלו, באופן רווחי לפירמה. המושג שוקי מטרה מגדיר את סוגי הלקוחות, שהפירמה בוחרת לספקם" (פרופ' דוב יזרעאלי 1994, שיווק הלכה למעשה, עמ' 82).
"פלח שוק הוא חלק השוק הפוטנציאלי של הפירמה כאשר יש למוצר מסוים או לשירות מסוים בשוק שני קונים או יותר אפשר לפלחו" (פרופ' דוב יזרעאלי 1994, שיווק הלכה למעשה, עמ' 82).
המשתנים שהחברה בחרה להשתמש בפילוח השוק הם משתנים פסיכוגרפים ודמוגרפים על מנת להסביר התנהגות קונים פוטנציאלים, להבדיל ממוצרי צריכה המוניים, רכב הנו קניה בעלת מעורבות קניה גבוהה מאד (הקניה השניה בגודלה בחיי האדם במדינת ישראל, אחרי דירה) ולכן אפשרויות הפילוח הם מצומצמות יחסית (מוצר בעלות של 170,000 עד
200,000 ?). מעצם הגדרתו, איסוזו רודיאו הנו רכב שטח פנאי המתוכנן לפי סגנון חיים (כיום כל יצרני הרכב עוברים מדגש על איכות לדגש על סגנון חיים) ולבעלי הכנסה גבוהה ופנויה, בעקבות כך גם בהשקה בישראל נבחרו שני משתנים אלו, להלן ניסיון ליצירת פורטרט של לקוח פוטנציאלי למוצר:
פעילות: טיולים בטבע, טיולים בעולם, רכבי שטח, ספורט מוטורי, ספורט אתגרי, רכב שטח לעבודה, חברות במועדוני טיולי שטח,
תחומי עניין: גלישה באינטרנט (איתור מידע עסקי ואישי), איכות הסביבה, שימור הטבע, מנויים של כתבי עת מקצועיים בתחום הרכב
דעות: אוהבי פינוק והדר, מוכנים לשלם עבור איכות
משתנים דמוגרפים: בעלי חברות,השכלה גבוהה, הכנסה גבוהה, מובילי דעת קהל, חדשניים, רכב שני במשפחה, אזור מגורים במרכז הארץ, מושבים, אזורי יוקרה (רמת אפעל, צהלה, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, קיסריה).
7. מיצוב איסוזו רודיאו בשוק
מתחרים עקריים: יונדאי סנטה פה (173,000 ?), מאזדה טריביוט (190,000 ?), הונדה CRV (180,000 ?), טיוטה ראב 4 (185,000 ?), רובר פרילנדר (200,000 ?).
מיצוב מותג איסוזו בישראל: מותג איסוזו נחשב למותג איכותי ויוקרתי בשוק רכבי השטח, מותגיו (טרופר וטנדר איפון) ממוקמים במקום השני במכירות לאורך שנים, המותג נתפס כאמין ואיכותי לאור ניסיון עם דגמיו השונים ובעקבות שיוכו המדיני "רכב יפני". כמו כן מנהל מותג איסוזו בישראל את "מסע איסוזו צ'אלנג" שהנו מסע
אתגרי המשלב בתוכו מסרים סביבתיים כגון שמירת הטבע (הגנה על בעלי חיים נכחדים) ואיכות הסביבה (אנרגיה נקייה, אנרגיה סולרית), לאנשים בעלי מודעות סביבתית גבוהה איסוזו צ'לאנג הנו מסר תדמיתי חזק.
בעקבות שהרודיאו הנו דגם חדש בישראל אנו יכולים להסיק שהדגם החדש ייתפס בעיני הלקוחות
כמו שאר דגמי איסוזו בישראל, בעלי איכות ואמינות גבוהים.
מפה תפיסתית
מיצוב איסוזו רודיאו
"Product positioning refers to the place an offering occupies in consumer's minds on important attributes relative to competitive offerings." (BERKOWITZ KERIN 1997,MARKETING Fifth Edition).
החברה החליטה למצב את הדגם החדש בראש הפלח מבחינת מחיר ואיכות הרכב על מנת למצבו כרכב פנאי שטח הטוב בפלח.
איכות: חלוקת הדגם לשני דגמים LS ו - LSE שנבדלים ברמת האבזור שלהם. יש לציין שגם הדגם הבסיסי הוא יותר מאובזר מכל דגם אחר בקבוצת המתחרים. הדגמים כולם מגיעים עם מנוע הגדול בקבוצה בנפח 3.2 (205 כ"ס), שלדת סולם (שילדה קשיחה לעבירות בשטח) היחידה בקבוצה (רכב שטח אמיתי), אבזור חשמלי מלא, חימום מראות וכסאות
כסטנדרט מפנק, בדגם המפואר ריפודי עור וגג שמש חשמלי כסטנדרט.
מחיר: מיצוב הדגם הבסיסי עם מרכז השוק (180,000 ?) על מנת לגעת בלקוחות שהרגישות למחיר גבוהה ומיצוב הדגם המפואר והמפנק בסטנדרט קיצוני לסגמנט בסך 200,000 ?.
בידול המוצר על ידי איכות (יתרונות המוצר כגון מנוע, אבזור וכדומה) ומחיר (ערך מוסף נתפס - ככל שהמחיר גבוה המוצר נתפס כיותר איכותי, כמובן שעד גבול מסוים)
שוק המטרה
לאחר בניית פרוטרט הלקוח הפוטנציאלי, החליטה החברה לפנות לקהל שאופיין על ידי משתנה סגנון חיים ומשתנה הכנסה כפי שהוגדר.
כלומר, פניה ממוקדת לצרכנים בעלי סגנון חיים כפי שהוגדר בפרוטרט (קהל שאפשר לגעת בו אך הוא מצומצם, כגון חברי מועדון החברה הגאוגרפית) - שימוש בטכניקות שיווק ישיר ממוקדות ופנייה רחבה יותר על פי משתנה דמוגרפי (הכנסה גבוהה) במדיות המוניות (על מנת ליצור תודעה וכמויות).
8. תמהיל השיווק
קידום מכירות (Promotion)
תוכן המסר השיווקי: "רודיאו. העוצמה של איסוזו. הפינוק שלך", "אין ספק, לאיסוזו רודיאו יש מטרה אחת - לרגש אותך. לך רק נשאר לבחור באיזו דרך...". המסר השיווקי תומך במיצוב הרכב על הדגשת סמל איסוזו (סמל עוצמתי) ופנייה לרגש של הלקוח הפוטנציאלי - זה רכב אחר בשונה מהמתחרים שהם קטנים במימדים, נבלעים בצורה
החיצונית, לא משדרים עוצמה, בהחלט לא מרגשים בביצועי השטח או המנוע ובעלי אבזור נמוך (נישה חדשה בהתפתחות), הקונספט העיצובי בא להבליט חדות (צבע אדום על רקע שחור משדר עוצמה ואיכות. התמונות מדגישות את המראה החיצוני המרשים של הרכב (זוית 45 מעלות - תמיד הצד הטוב של הרכב, נותן אפשרות לראות כמעט את כולו למעט
החלק האחורי), תמונה נוספת מדגישה את רמת הפינוק והפאר (ריפודי עור משובחים), מרחב פנימי גדול, מקום לספל שתייה (סמל אמריקאי מובהק - פינוק, איכות חיים או סגנון חיים).
ערוצי תקשורת:
שיווק ישיר ממוקד לפי סגנון חיים
משפחת איסוזו צ'אלנג (חברים במועדון) כ- 750 לקוחות.
לקוחות מועדון האינטרנט של החברה (לקוחות שביקשו מידע על רכבי שטח) - 550 לקוחות.
מועדון המטיילים של החברה הגיאוגרפית (מפעילת מסע איסוזו צ'אלנג בפועל) - 3400 לקוחות.
מועדון 4 על 4 של המרכז הישראלי לסיור - 4400 לקוחות
לקוחות UMI בפועל בעלי מוצרים זהים למוצר הנ"ל (נתון חסוי)
לקוחות אלו קבלו הזמנה אישית להשתתפות בהשקת הדגם.
שיווק ישיר ממוקד לפי רמת הכנסה וסגנון חיים (עיתונות כתובה) על-ידי אינסרט
עיתון הארץ (סוף שבוע)
מעריב מנויים של אזור המרכז
עיתון גלובס (יום חמישי)
האינסרט כלל הזמנה לאירוע, אך לצורך קבלת ההזמנה יש צורך להתקשר לטלמסר להשארת פרטים (הבאת הלקוחות לפעולה, כמו כן להעריך כמה לקוחות יבואו להשקת הדגם).
פרסום ממוקד ברשת האינטרנט בעזרת שיטת פרסום חדשנית Top Layer של חברת סטאר-טפ.
אתר The Marker.com - אתר נישה בתחום הכלכלה, שוק ההון, אינטרנט, היי טק, פרסום, כיום הוא האתר הפעיל ביותר בתחום העסקי (כ- 120,000 גולשים יחודיים בחודש)
אתר AOL - אתר נישה בתחום שוק ההון (בבעלות דה מרקר)
אתר jeeptrip.co.il - אתר נישה בתחום רכבי שטח
אתר autonews.co.il - אתר נישה בתחום חדשות רכב
אתר ynet.co.il - אתר חדשות מבית ידיעות אחרונות בקטגוריית "כלכלה".
שיטת הפרסום מופיעה ללקוח על גבי המסך (חשיפה בטוחה למפרסם) - פרסום מתפרץ.
כמו כן הוצע ללקוחות שמזמינים בשבוע הראשון שעון אומגה יוקרתי בעלות 7,000 ? מתנה (תמריץ לקניה, מוסיף לתדמית היוקרתית של הרכב)
מיקום (Place)
צינורות הפצה: לחברת UMI רשת הפצה ארצית בעלת 18 סוכנויות הפזורות בכל הארץ (מקריית שמונה ועד אילת). הסוכנות (קמעונאי) בבעלות פרטית שמתפקדת כמרכז שירות אזורי (מוסך, אולם תצוגה, וכדומה), כל מפיץ מתמחה באזור המקומי שלו (עצמאות שיווקית שנתמכת על ידי החברה - הזרמת כסף מתקציב הפרסום). בנוסף לרשת הארצית,
בבעלות החברה שני אולמות תצוגה ראשיים (תל-אביב ובראשון לציון) שמתופעלים על-ידי עובדי החברה. המשלוח הראשון של המוצרים מופנה לתצוגה באולמות ולרכבי נסיעות מבחן.
מוצר (Product)
כפי שצוין בהחלטות על מיצוב הרכב, האיסוזו רודיאו ישווק בשני רמות אבזור. הרמה הראשונה LS תפנה ללקוחות בעלי רגישות למחיר (אנשים שמחפשים רכב שטח אמיתי לעומת המתחרים) שאבזור חריג לא נתפס כערך משמעותי בהחלטת הקניה. הרמה השניה המאובזרת בצורה חריגה בהשוואה למתחרים תפנה ללקוחות שמחפשים פינוק והידור עם
יכולות שטח (ריפודי עור וגג שמש חשמלי כסטנדרט).
מחיר (Price)
שלב החדירה: תמחור איסוזו LS בפעמון הגאוס של הפלח היכן שממוקמים רב המתחרים. היתרון התחרותי של הרכב הוא הרכב עצמו שהוא יותר טוב מכל מתחריו בכל הפרמטרים המקובלים להשוואה בשוק (מרחב פנימי, מנוע, אבזור, שלדה וכדומה) כ- 180 אלף ש"ח.
איסוזו רודיאו LSE מוצבה בתקרת הפלח על מנת ליצור תדמית יוקרתית ששונה משאר המתחרות. בהזמנות למפעל הייצור החלוקה הייתה 30% דגם בסיסי 70% לדגם המפואר מתוך ניתוח השוק (בעיקר לאור ניסיון עובדים והכרת השוק) ומחירו נקבע לכ- 200 אלף ?. חבילת האבזור לדגם המפואר תוכננה אטרקטיבית במיוחד מתוך הרצון למכור יותר
רבים מפוארים (תדמית ורווח שולי גבוה יותר).

9. ביבליוגרפיה
פיליפ קוטלר, יעקב הורניק (2000), ניהול השיווק - מהדורה חדשה, האוניברסיטה הפתוחה.
פרופ' מייקל א. פורטר (1991), אסטרטגיה תחרותית, הוצאה לאור.
פרופ' דוב יזרעאלי (1994), שיווק הלכה למעשה מהדורה שלישית, צ'ריקובר.
BERKOWITZ, KERIN (1997), MARETING, Fifth Edition
אתר אוטוניוז, www.autonews.co.il , עורך ראשי - יעקב צלאל.
20
מועצת מנהלים
מהנדס החברה
מנהל מותג איסוזו
מנהל אגף החלפים
חשב
מנהל מחלקת הנהלת חשבונות
רשת הפצה ארצית
סוכני מכירות
מנהלי אולמות תצוגה
של החברה
מנהל מכירות ארצי
מנהל מותגי מסחריות
מנהל מותגי פרטיות
סמנכ"ל שיווק ומכירות
נשיא החברה ויו"ר מועצת מנהלים
מנכ"ל החברה
סמנכ"ל כספים
סמנכ"ל שירות
מנהל אגף שירות
איסוזו רודיאו
איסוזו רודיאו
מאזדה טריביוט
הונדה CRV
יונדאי סנטה פה
טיוטה ראב 4
רובר פרילנדר
150,000 ש"ח
170,000 ש"ח
200,000 ש"ח
מחיר נמוך
איכות גבוהה
איכות נמוכה
מחיר גבוה
LSE
LS
LSE
LS

תגים:

UMI · יבואניות · רכב · תמהיל · שיווק · לקוחות · פוטנציאלים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת UMI ותמהיל השיווק של החדרת מכונית חדשה לשוק", סמינריון אודות "חברת UMI ותמהיל השיווק של החדרת מכונית חדשה לשוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.