היישום אינו מחובר לאינטרנט

ערוצי שיווק-החדרת מוצרים לשוק הישראלי

עבודה מס' 050285

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מיצוב המותג, שוק המטרה, קביעת יעודי הצינור ואילוציו, חלופות עיקריות, היצע מוצרים ואספקה וקידום מכירות.

2,615 מילים ,1999

תקציר העבודה:

מיצוב המותג
כלי עבודה תחת מותג CRAFTSMAN, כ- 35000 פריטים שונים המותאמים לשימוש בענפי הבניה, ייצור, רכב, כללי, הנם מוצרים מוכרים ומוערכים בקהל הצרכנים האמריקאי.
מוצרי SEARS נתפסים בעיני הצרכן האמריקאי כמוצר מקצועי ,אמין, בטוח, אסתטי, עמיד, שילווה אותם לאורך שנים.
מגוון המוצרים - תחת המותג CRAFTSMAN מופרדים בתפיסתם ובצורת שיווקם ממותג האם SEARS. הם נמכרים בכל מגוון ערוצי השיווק של חברת האם SEARS אך מקבלים שרות מיוחד המבדיל אותם משאר המוצרים הנמכרים בבית .SEARS לכלי העבודהCRAFTSMAN ישנה מערכת שרות המלווה את מגוון המוצרים.
לקוחות CRAFTSMAN נהנים מחברות ב CLUB CRAFTSMAN מועדון הנותן להם הנחות, טיפים ומידע אותם לגבי פיתוח מוצרים חדשים . ישנו אף מועדון לילדים .
לחברי המועדון נשלח מידי חודש קטלוג ובו תלושי הנחה ומידע חדשני ועדכני לגבי מוצרי CRAFTSMAN.
בארץ שוק כלי העבודה אינו מפותח כבארצות הברית אך בשנים האחרונות עם כניסת רשתות ענק כ- הום סנטר ו ACE החלה להתפתח סקרנות ותודעה לאופן תיקון , שיפוץ, ויצירה בשיטת "עשה זאת בעצמך", במקום לקרוא לאנשי מקצוע לתיקון כל תקלה מסוג זה או אחר.
קהל הלקוחות הישראלי המיועד למוצרי CRAFTSMAN כפי שיפורט בהמשך מרוכז בשני פלחים עיקריים :
אנשי מקצוע
הקהל הרחב - שיטת "עשה זאת בעצמך".
כלי העבודה CRAFTSMAN ממותגים ככלי עבודה מקצועיים, אך אין מחסום בשיווקם לקהל החובבני אשר רכישת מוצר בעל מוניטין מקצועי מאד מפתה אותו .
על ידי תמהיל שיווק קולע ישנה אפשרות לכוון את הצרכן לקנות מוצר מקצועי על פניו של מוצר זהה הנתפס כפשוט. בנוסף לנקודה זו חשוב להזכיר את מקור מוצאו של המוצר:
מוצרים אמריקאים נתפסים בעיני הצרכן הישראלי כמוצרים : אסתטיים , עמידים, אמינים, ומלווה את הקניה תחושת ערך מוסף מעבר לתועלת הפונקציונלית של המכשיר \ כלי עבודה. לתפיסה זו מצטרפת ציפייה לקבלת שרות - גיבוי מקצועי למוצר.
ערוצי השיווק שיבחרו להפצת מוצריCRAFTSMAN יותאמו לסוג המודעות והתפיסה הנ"ל .
ערוצי השיווק שיבחרו יהיו מודרניים , חדשניים, מקצועיים, מהוקצעים כל זה נדרש עקב התדמית והמוניטין של מוצרי CRAFTSMAN.

תגים:

שווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ערוצי שיווק-החדרת מוצרים לשוק הישראלי", סמינריון אודות "ערוצי שיווק-החדרת מוצרים לשוק הישראלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.