היישום אינו מחובר לאינטרנט

מעבר משיווק מסורתי לשיווק מקוון-חברת אל על

עבודה מס' 064860

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעה לשינוי במערכות המידע של חברת "אל על", אשר יוביל לבסוף לשיפור הקשר בין החברה ללקוחות המוגדרים כ"נוסעים מתמידים" בקו נתב"ג ניו יורק בפרט, ובטיסות ארוכות הטווח בכלל.

3,245 מילים ,2006

תקציר העבודה:

מטרת העבודה להציג מעבר של חברה משיווק מסורתי לשיווק מקוון.
בעבודה זו הוצע שינוי במערכות המידע של חברת "אל על", אשר יוביל לבסוף לשיפור הקשר בין החברה ללקוחות המוגדרים כ"נוסעים מתמידים" בקו נתב"ג ניו יורק בפרט, ובטיסות ארוכות הטווח בכלל.
בכדי לכתוב את העבודה נבחנו מספר אתרי אינטרנט של חברות תעופה ישראליות ("אל על", "ארקיע" ו"ישראייר"), וכן של מספר חברות תעופה זרות. ההצעות שהובאו בעבודה זו הן חדשניות ולא לקוחות מן הקיים בחברות התעופה.
כמו כן, בכדי לבחון את מבנה החברה והענף, נעשה שימוש במודלים מוכרים כדוגמת המודלים של פורטר (חמשת הכוחות, מודל האסטרטגיות הארגוניות הכלליות), וייזמן וניתוח .S.W.O.T
כחלק מן התהליך הומלצו כלים שיווקים מקוונים מתאימים ואסטרטגיית עבודה.
העבודה מסתמכת על יכולות האינטרנט הקיימות, וכן על יצירת מערכת ONE STOP SHOP למענה לצרכים של לקוחות אלו.

מסקנתי היא, שבהשקעה כספית נמוכה, באופן יחסי, תוכל חברת "אל על" לחזק את הקשר עם הלקוחות העסקיים והמתמידים, משום שעיקר השינויים המוצעים (למעט מערכת המידע המשופרת) הינם שירותיים באופן מובהק ומתבססים על מבנה השרות הקיים.

תוכן עניינים:
תיאור החברה
ניתוח שיווק כלכלי
מודל חמשת כוחות השוק -פורטר
השירות ואסטרטגיית השיווק הנוכחית
מודל האסטרטגיות הארגוניות הכלליות - פורטר
ערוצי שיווק נוכחיים
קהל היעד הנוכחי
קהל היעד העתידי
סוג הטרנזקציה כיום ובעתיד
הצעה לשיפור שיווקי/שרותי במערכות המידע הקיימות
השינוי העתידי במודלים של פורטר
מודל עסקי
תוכנית שיווקית מקוונת
כלי שיווק ומודל S.W.O.T
תוכנית פעולה
סיכום

קטע מהעבודה:

ענף התעופה החל לפני כ-100 שנה כאשר האחים רייט הצליחו לרחף למרחק של כ- 37 מטרים עם מטוסם. כיום מטוסים מעורבים בכל צעד ושעל משגרת חיינו והמרחק ליבשות מרוחקות התקצר לכדי שעות מעטות. כיום בכל רגע נתון נמצאים כ-5000 מטוסים באוויר בנתיבים וגבהים קבועים, ועל כן ישנם חוקים אוניברסאליים בנושא התעופה הנאכפים בחומרה.

תגים:

PESTEL · SWOT · אסטרטגיית · באינטרנט · הצעה · כלכלי · מודל · מידע · מסחר · מערכות · ענפי · עסקי · עסקית · ערוצי · פורטר · פעולה · קהל · שיווק · שיווקית · תוכנית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעבר משיווק מסורתי לשיווק מקוון-חברת אל על", סמינריון אודות "מעבר משיווק מסורתי לשיווק מקוון-חברת אל על" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.