היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 57
עבודה מס' 60753
בדיקת הטענה לפיה מלחמת ויאטנם, בהיותה "המלחמה הטלוויזיונית" הראשונה, השפיעה על דעת הקהל והביאה לנסיגה האמריקנית מויאטנם.
5,941 מילים (כ-18.5 עמ'), 18 מקורות, 314.95 ₪
עבודה מס' 60699
סקר שנערך על מודעות המשתתפים באירוע לנותן החסות, ובדיקה האם הקשר התקבל בחיוב ע"י הקהל.
4,479 מילים (כ-14 עמ'), 16 מקורות, 350.95 ₪
עבודה מס' 60859
מחקר שיווקי הבא לבדוק מיהו קהל היעד של חברות הביטוח הישיר והאם ניתן לאפיינו.
2,894 מילים (כ-9 עמ'), 0 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 61250
בחינת נתונים שנלקחו מתוך הסקר החברתי הכללי שבוצע ע"י המרכז הלאומי לחקר דעת הקהל בארה"ב.
4,812 מילים (כ-15 עמ'), 23 מקורות, 143.95 ₪
עבודה מס' 61301
הצגת המוצר, קהל היעד וסיכויי הצלחתו.
2,298 מילים (כ-7 עמ'), 3 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 61258
העלאת שאלות בנושא השימוש בסמים קלים בשיטת האומניבוס, תוך השוואת הנתונים לשיטת תיבת הקלפי בשימוש עצמי.
6,727 מילים (כ-20.5 עמ'), 25 מקורות, 421.95 ₪
עבודה מס' 66673
בחינה של הסרט מופע הקולנוע של רוקי כסרט שהפך לתופעת קאלט ויצר חוויית צפייה אינטראקטיבית.
1,856 מילים (כ-5.5 עמ'), 8 מקורות, 156.95 ₪
עבודה מס' 60605
הסיבות לכך שהיא מצחיקה את קהל הצופים.
6,917 מילים (כ-21.5 עמ'), 14 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 60149
סקירה תיאורטית הבוחנת את ההבדלים שבין שפתן של הנשים לזו של הגברים וכיצד עובדה זו משפיעה על התקשורת שלהם עם קהלים שונים.
3,010 מילים (כ-9.5 עמ'), 13 מקורות, 252.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 57