היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח עקרונות השיווק במלון שרתון

עבודה מס' 067619

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: יישום מעשי של עקרונות השיווק כפי שהם באים לידי ביטוי במלון, השוואת הרשת בארץ ובעולם ושימוש במודלים השיווקיים:SWOT,pestel, תמהיל השיווק.

5,442 מילים ,2008

תקציר העבודה:

ענף המלונאות הינו אחד מענפי התעשייה המתפתחים ביותר בעולם, ויש המעריכים אותו כבין הגורמים שתרומתם לתוצר הלאומי הגולמי משמעותית.
בישראל, הערכה זו נכונה גם בהקשר תיירות הפנים והתיירות הנכנסת אשר ניכרת בהם פעילות ערה ומתפתחת במהלך השנים האחרונות, אך למרות העלייה בתיירות, עדיין קיים בארץ פער גדול בין הרצוי למצוי, וכאן נכנס האתגר השיווקי של התיירות בארץ אשר מטרתו היא להעלות את קרנה של התיירות הן הפנימית והן החיצונית ובכך להביא לשיפור פני הענף והרווחיות באופן מתמיד.
בעבודת השטח בחרתי ברשת המלונות העולמית "שרתון" והתמקדתי ברשת המקומית- "שרתון ישראל" על ידי כך ניתנה לי האפשרות להשוות בין שיווק הרשת בארץ לבין השיווק בעולם.
עבודה זו מציגה את היישום המעשי של עקרונות השיווק כפי שנלמדו בקורס, וכפי שהם באים לידי ביטוי בעסק.

תוכן עניינים:
מבוא
1. פירוש הסמל S
2. סקירת הרשת
2.1 בחירת מלון ברשת
2.2 היתרונות של שרתון לעומת מלונות אחרים
3. רשימה של בתי מלון של שרתון בישראל
3.1 מלון "שרתון מוריה "תל אביב
3.2 מלון "שרתון" טבריה
3.3 מלון "שרתון סיטי טאואר" תל אביב
3.4 מלון "שרתון פלאזה" ירושלים
3.5 מלון "שרתון" אילת
4. מבנה ארגוני של רשת אזורים תיירות
5. פלח השוק עליו פונה שרתון בישראל
6. התנהגות צרכנים
7. מטרה עסקית
8. איומים והזדמנויות על פי מודל SWOT
9. תמהיל השיווק
9.1 המוצר :
9.2 מדיניות מחירים:
9.3 מקום ותמהיל ההפצה:
9.4 יחסי ציבור פרסום ותקשורת:
9.5 אנשים:
9.6 תהליך:
9.7 עובדות מוחשיות:
10. ניתוח המצב הקיים- השפעות הסביבה על המלון- מודל pestel
10.1 ניתוח פוליטי- ביטחוני:
10.2 ניתוח סביבתי:
10.3 ניתוח אקולוגי:
10.4 ניתוח טכנולוגי:
10.5 ניתוח כלכלי:
10.6 ניתוח חברתי:
10.7 ניתוח לגאלי:
11. סיכום והמלצות ליישום

קטע מהעבודה:

פלח השוק אליו פונה שרתון מתחלק לשתי סוגי אוכלוסייה ולעונות בשנה:
* בחגים ובקיץ מאמצי השיווק מופנים למשפחות עם ילדים.
* בשאר ימות השנה ובעיקר בחורף ובאביב פונים מאמצי השיווק לזוגות בעיקר גילאי 30 ומעלה יש לה יחסית כמות גדולה של תיירים נכנסים.
התמקדות של שרתון היא בזוגות מעל גיל 30 לא מקרית וזאת מהסיבה שמשפחות יעדיפו מלונות זולים יותר, משפחה ממוצעת בישראל נעה בין 4 ל- 5 נפשות ולכן הם יצטרכו 2 חדרים ומחירי החדרים ברשת הם מהגבוהים בשוק ולכן משפחות יעדיפו לשלם כמה שפחות, לעומת זוגות שירצו מלון ברמה גבוה בכדי לפנק את בן/בת הזוג וירצו מלון שקט ורגוע ללא ילדים, הביקוש של משפחות בחגים ובקיץ עולה ולכן המלון משווק למשפחות בתקופות אלו.

תגים:

שיווק · עקרונות השיווק · תמהיל השיווק · מלונות · מלונאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עקרונות השיווק במלון שרתון", סמינריון אודות "ניתוח עקרונות השיווק במלון שרתון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.