היישום אינו מחובר לאינטרנט

עקרונות הניהול-ניתוח אירוע בחברת "גל-העתיד"

עבודה מס' 033356

מחיר: 156.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת הארגון, האירוע, הבעיות העיקריות, ניתוח האירוע והצעת פתרונות.

3,884 מילים ,1998

תקציר העבודה:

חברת גל העתיד עוסקת בתכנון, ייעוץ, הפעלה והקמה של מועדוני בריאות וכושר. החברה נוסדה ע"י מר יורם אילת, פיזיולוג של המאמץ (Msc) ומומחה בינלאומי בשינוי הרגלי חיים, בשנת 1992 לאחר שפעל בחדר כושר קטן בבריכה בקרית אונו משנת 1989. בעת ייסוד החברה צורף כשותף פרופ' נדיר ארבר, גסטרואונקולוג באיכילוב, חברו הטוב של יורם אילת וביחד יצרו את מועדון הכושר וחברת גל העתיד, בבית הרופאים בגבעת סביון.
את חברת גל העתיד הקימו השותפים ללא הלוואות ממעט כסף שחסכו ותוך זמן קצר של כשלוש שנים התפתחו והצליחו והעתיקו מקומם לקניון הסביונים שבצומת מערב יהוד, למועדון חדש והגדול בישראל (כ1000 - מ"ר).
כיום מפעילה חברת גל העתיד כ-1650 מנויים פעילים במועדון קניון הסביונים ועוד שבעה מועדוני בריאות וכושר בחברות היי-טק כאינטל, מוטורולה, תדיראן ואחרות. בימים אלו מוקם מועדון נוסף בקניון סנטר שברמת-גן.

בניתוח הדו"ח האחרון של חודש דצמבר מסתבר כי בשנת 98' חלה נסיגה של % 4 בחידוש ההרשמה, מספר המנויים הכללי ירד ב-50 והצפיה לחידושי מנויי מוגברים בחודש האחרון של השנה, טרם עליית המחירים, כבשנים קודמות לא מתממשת.
הנסיגה הקיימת בחידוש ההרשמה סותרת את מטרותיה של חברת גל העתיד בתחום החברים לשנת 99' להפחית את קצב העוזבים ב-5%, למכור כ- 1000 מנויים חדשים ולהגדיל את מספר החברים הכולל ב-15%.

תוכן עניינים:
1.הצגת הארגון
1.1 לקוחותיה של חברת גל-העתיד
1.1.2 התוכנית המיוחדת

1.2 חידוש ההרשמה וחשיבותו לחברה

2.הארוע
2.1סקר שביעות הרצון

3.הבעיות העיקריות הבאות לידי ביטוי בארוע
3.1 בעיות של חוסר התמקדות בלקוחות במסגרת הגישה הניהולית
3.2 בעיות בתהליכי בקרה ארגוניים מנהליים ותקציביים
3.3 בעיות בתקשורת ובתהליכי התיכנון

4.ניתוח הארוע
4.1 התמקדות בלקוחות - הגישה המערכתית יחסי חליפין
4.1.1 כמות המנויים
4.1.2 הנחות בסיסיות בתרבות הארגון
4.1.3 תחלופת מדריכים
4.1.4 פתרונות לבעיית ההתמקדות בלקוחות
4.1.5 פתרונות לבעיות בקרה ארגוניות מנהלתיות ותקציביות
4.1.6 פתרונות לבעיות בתקשורת ובתהליכי תכנון

5.סיכום ומסקנות

6.ביבליוגרפיה

7. נספח א' - מבנה ארגוני - גל-העתיד
נספח ב' - גל העתיד החזון והמשימות
נספח ג' - "מועדון החברים" גל-העתיד
נספח ד' - המדריך המלווה
נספח ה' 10 - כללים לשיפור צוות העובדים.

מקורות:

י. סמואל "ארגונים" - אוניברסיטת חיפה 1996.
א. בר-חיים "התנהגות ארגונית" - האוניברסיטה הפתוחה 1994.
ח. גזיאל "מחשבה מינהלית בת זמננו" - רמות 1990.
ד. שלום "יסודות בארגון ומנהל" כרך א' - המכללה למנהל.

תגים:

שביעות רצון · ספורט · כושר · סקר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עקרונות הניהול-ניתוח אירוע בחברת "גל-העתיד"", סמינריון אודות "עקרונות הניהול-ניתוח אירוע בחברת "גל-העתיד"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.