היישום אינו מחובר לאינטרנט

תנובה - תמהיל תקשורת שיווקית

עבודה מס' 068249

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תמהיל תקשורת שיווקית לחברת תנובה למוצר חדש שהומצא ע"י הקבוצה - חמאות עם תוספות.

8,035 מילים ,2006

תקציר העבודה:

תנובה הינה אחת החברות המובילות בשוק וקטגוריות מוצריה מחולקים ל: מוצרי חלב, בשר עוף ודגים ומוצרי סויה. החברה ידועה ומוכרת בעיקר בזכות מוצרי החלב שמוכרת לשוק כאשר מוצרי החלב מחולקים ל: גבינות רכות, גבינות שמנת, גבינות מלוחות, קוטג', גבינות קשות, מותכות וחמאה, חלב ומשקאות, מעדנים ויוגורט ומוצרי סויה. הענף בו פועלת החברה הינו ענף המזון והמשקאות כפי שהוגדר קודם לכן כאשר התחרות בענפים אלו הינה רבה ומגוונת. לאחרונה, בשוק המודרני ניכר כי ישנו מעבר בתחום המזון והמשקאות לתעשייה של בריאות וטבע. כיום מציעה תנובה לצרכן 2 סוגי חמאות: 1. חמאה פשוטה עטופה בנייר כסף תחת שם המותג "חמאת תנובה" 2. חמאה ממותגת ארוזה באריזת פלסטיק גם כן תחת שם המותג " חמאת תנובה". לדעתנו, ובהתאם לסקר שערכנו (נספח), למוצר המוצע על ידינו: חמאה עם תוספות מתוקות בתוך האריזה, ישנו פוטנציאל מכירה גבוה וכן יביא למגוון רחב יותר של מוצרי החברה ויגרום לבידול מהמתחרים שכן חמאות עם תוספות בטעמים: תות, דבש, פטל, אוכמניות וכו'- לא קיימות בקרב המתחרים. המוצר הנ"ל על כל טעמיו השונים כאשר יוצע לשוק, ייתן גם מענה לטרנד הבריאותי שכן מוצרי החמאה עם התוספות ישווקו גם בגרסת לייט (קלה) מופחתת שומן. כל אחד יבחר את הטעם המתאים לו וזה יענה על צורך שלא היה מסופק קודם לכן במלואו שכן בעבר החמאה הייתה נמכרת בנפרד והתוספת המתוקה בנפרד וכעת הם שניהם ביחד תחת אותה אריזה. מטרת הקמפיין תהיה לעורר את סקרנותו של הצרכן, לעורר אצלו גירוי על מנת לגרום לו להגיע ולרכוש את המוצר וליצור בקרבו תחושה של גיוון וטעם טוב. לכן בקמפיין נשתמש בעיקר בפרסומות בטלוויזיה שכן דרך אמצעי מדיה זה ניתן להעביר תחושות וטעמים, בשלטי חוצות, באינטרנט, ובפרסום בנקודות המכירה. כמו כן יעשה שימוש בקד"מ, יחסי ציבור ומכירה אישית. החברה תקציב לקמפיין סכום של 15 מיליון ₪ בשנה הראשונה ותדע לחלקו בין אמצעי המדיה השונים, בהתבסס על פרסומים דומים מסוג זה שנעשו בעבר למוצרים אחרים של הפירמה. המוטו שילווה את החברה בתהליך זה יהיה: "הטעם האמיתי של ממרח הבוקר"

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
3. רקע שיווקי
4. מטרות השיווק והאסטרטגיה השיווקית
5. ניתוח ע"פ מודל SWOT
6. התקשורת השיווקית - אסטרטגיה, חלוקת התקציב

7. פרסום
* מטרות הפרסום
* יעדי הפרסום
* אסטרטגיה פרסומית
* טקטיקה פרסומית

8. קד"מ
* מטרות הקד"מ
* אסטרטגיית הקד"מ
* טקטיקת הקד"מ

9. יחסי ציבור
*מטרות יחסי הציבור
* אסטרטגית יחסי הציבור
* טקטיקת יחסי הציבור

10. גאנט

11. נספחים
תקציר ממצאי המחקר.
סיכום עלויות

קטע מהעבודה:

א. קהל המטרה:
קהל מטרה שיווקי- הינו כל מי שהמוצר עונה אצלו על צורך.
קהלי המטרה אליהם אנו נפנה כולל תינוקות מגיל שנה עד למבוגרים בגילאי 70 בערך.
קהל המטרה הינו רחב ומחולק ל:
א. כלל אוכלוסיית צרכני החמאה, הריבה והדבש באשר הן.
ב. תינוקות מגיל שנה עד ילדים בגיל תיכון שהורגלו ע"י הוריהם לאכול חמאה בשילוב ריבה או דבש.
ג.אוכלוסיה מבוגרת (60-80) ופנסיונרים שרגילים לאכול ארוחות בוקר הכוללות חמאה וריבה או דבש יחד.
ד. החדשניים- אלו שבד"כ נוהגים להתנסות ראשונים במוצרים חדשים, אלו המחפשים גיוון ויאהבו לראות מוצר חדש המשלב שתי טעמים על המדפים וינסו אותו.
ה. אלו שלא אוהבים חמאה לבד ואולי החמאה בשילוב עם הטעמים תענה אצלם על צורך קיים.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תנובה - תמהיל תקשורת שיווקית ", סמינריון אודות "תנובה - תמהיל תקשורת שיווקית " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.