היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום ותקשורת שיווקית - Crema

עבודה מס' 070293

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: קמפיין תקשורת שיווקית עבור סדרת איפור חדשה מבית Crema.

5,375 מילים ,2007

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא הצגת קמפיין תקשורת שיווקית עבור סדרת איפור חדשה מבית Crema, הפועלת מכבר בהצלחה בשוק הטואלטיקה ומוצרי הטיפוח בישראל.

במסגרת העבודה ננתח בשלב ראשון את השוק והסביבה התחרותית לקראת כניסה של מתחרה חדש לענף המוגדר כצפוף ותחרותי, נגדיר מטרות על ויעדי מכירות ונתח שוק אופרטיביים לטווח קצר ונתייחס לאסטרטגיה השיווקית בה יש לנקוט.
בחלק השני, היישומי, וכנגזר מהנאמר לעיל, נציג את אסטרטגיית התקשורת השיווקית שנבחרה, ובהמשך את אמצעי המדיה, מרכיבי התקשורת השיווקית והכלים בהם תושג, מטרותיהם ותפקידם. כמו כן נציע דרכים אופרטיביות, טקטיקה וקריאייטיב בכדי ליישם את האסטרטגיה הנבחרת.

אנו מקווים שבסיום עבודה זו תתקבל תמונה ברורה אודות המאמץ המערכתי שיש לעשות לשם החדרה מוצלחת של סדרת איפור חדשה לשוק הישראלי.

תוכן עניינים:
מבוא
השוק והתחרות
ניתוח SWOT
מטרות ויעדים
אסטרטגיית השיווק
אסטרטגיית התקשורת השיווקית
הבטחת המותג
פרסום: מטרות, אסטרטגיה וטקטיקה
יחסי ציבור: מטרות, אסטרטגיה וטקטיקה
קידום מכירות: מטרות, אסטרטגיה וטקטיקה
נספחים

קטע מהעבודה:

חברת קוסמופארם, שכבר החלה בתהליך של קריצה לתחום הקוסמטיקה בכך שהיא משיקה מוצרי אנטי אייגי'נג בסדרת מוצרים לטיפוח הגוף, תרחיב את אחיזתה בתחום ותכנס לקטגוריות נוספות : תחום האיפור.
אנו מוצאים כי למרות השוק הרווי והתחרות העצומה בתחום האיפור, הרי שבנישה של חברות הנתפסות כחברות בינלאומיות ואיכותיות, הפונות לקהל צעירות וצעירות ברוחן, ובמחיר תחרותי המעניק Best Value For Money - יש מקום לשחקן נוסף.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום ותקשורת שיווקית - Crema", סמינריון אודות "פרסום ותקשורת שיווקית - Crema" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.