היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64941
הצגת שלושת המרכיבים של תמהיל השיווק הרלוונטי למותג Swatch והסקת מסקנות רלוונטיות על הגישה השיווקית הנוכחית.
4,668 מילים (כ-14.5 עמ'), 2 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 68250
הצגת תמהיל שיווק למוצר "צלחת מעופפת עם שלט".
7,361 מילים (כ-22.5 עמ'), 0 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 66830
התכנית בוחנת את ההיתכנות הכלכלית, השיווקית והעסקית לייצור, שיווק ומכירה של מוצר לשוק מוצרי הילדים בישראל.
4,893 מילים (כ-15 עמ'), 5 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 50269
ניתוח שוק המטרה, תמהיל השווק, החדרת מוצר חדש ותכנון מחקר שוק, תמהיל שווק של מוצר חדש ושאלון מחקר שווקים.
2,174 מילים (כ-6.5 עמ'), 5 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 67535
בחינה כללית של ארבעה מוצרים חדשים וניתוח מפורט יותר של מוצר אחד מהם - "מיטואוטו".
7,691 מילים (כ-23.5 עמ'), 3 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 61206
1,558 מילים (כ-5 עמ'), 6 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 50296
הגדרת המוצר, שוק המטרה, אסטרטגית כיסוי השוק, תמהיל השיווק, תכנון החדרת מוצר חדש, מחקר שוק ותמהיל שיווק למוצר החדש.
2,167 מילים (כ-6.5 עמ'), 5 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 63856
בדיקת סל המוצרים ותמהיל הלקוחות האופטימלי של חברה, בכדי לגבש אסטרטגיה שיווקית שתהלום את הצרכים, היעדים והמטרות של החברה לאחר מיזוגה עם חברה שניה.
8,022 מילים (כ-24.5 עמ'), 14 מקורות, 277.95 ₪
עבודה מס' 68249
תמהיל תקשורת שיווקית לחברת תנובה למוצר חדש שהומצא ע"י הקבוצה - חמאות עם תוספות.
8,035 מילים (כ-24.5 עמ'), 0 מקורות, 144.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100