היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 70851
מהם הגורמים המשפיעים על העדפת הצרכן היכן לבצע את רכישותיו- באינטרנט או בחנות?
6,271 מילים (כ-19.5 עמ'), 14 מקורות, 329.95 ₪
עבודה מס' 66919
מהן התמורות הנתפסות בהרגלי קניות והמקום של האינטרנט בתמורות הללו? סקירת ספרות וראיונות.
9,392 מילים (כ-29 עמ'), 28 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 63277
האם הפרסום בטלוויזיה משפיע על הילדים לבקש מההורים לרכוש את המותג.
8,195 מילים (כ-25 עמ'), 11 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 67340
סקירת היבטים שונים של תופעת הפרבור המפוזר ובחינת הפריסה של רשת "ביג" כמקרה מייצג.
8,719 מילים (כ-27 עמ'), 34 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 61033
תכנית בסיסית לפיתוח ושיווק "קוד חכם" לשימוש בעגלות קניות.
2,620 מילים (כ-8 עמ'), 0 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 66799
יתרונות וחסרונות רשת האינטרנט ככלי מכירה, הסיבות המביאות צרכנים לבצע קניות וירטואליות ומאפייני "הצרכן האלקטרוני".
8,474 מילים (כ-26 עמ'), 17 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 69538
הקשר בין מאפייני מידע וזמינות באתרי קניות באינטרנט לבין אמון הצרכן ברכישה מקוונת.
4,718 מילים (כ-14.5 עמ'), 22 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 40218
הרקע הפסיכולוגי והאידיאולוגי, רשתות הקשרים הבין-אישיים בישראל, והשפעת מקום המגורים על השונות החברתית.
1,910 מילים (כ-6 עמ'), 4 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 41494
תמהיל שיווק, פלחי השוק, בחירת ערוצי התקשרות ושיטת התקציב.
2,994 מילים (כ-9 עמ'), 7 מקורות, 276.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100