היישום אינו מחובר לאינטרנט

הצגת אסטרטגיה שיווקית לרשת "וודס" ותכנית שיווקית למלון "אוק"

עבודה מס' 041494

מחיר: 276.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תמהיל שיווק, פלחי השוק, בחירת ערוצי התקשרות ושיטת התקציב.

2,994 מילים ,7 מקורות

תקציר העבודה:

הצגת אסטרטגיה שיווקית לרשת "וודס" ותוכנית
שיווקית למלון "אוק"

מבוא Hc1494 -
הקמת רשת מלונות חדשה דורשת פיתוח תוכנית שיווקית מתוחכמת. כיוון
שהמלונות שנרכשים על ידי רשת "וודס" הם אותם מלונות שפעלו גם בעבר (רק
לאחר שיפוץ והספקת שירותים נוספים), כל הרעיון של הקמת הרשת נישען על
החדרת המותג לתודעתם של הצרכנים וייחוס אופי היוקרתיות למותג.
משימה זאת מתפצלת לשתיים: (1) הרשת כולה אמורה לפרסם את עצמה במטרה
לכסות שוק רחב ככל היותר, על מנת להגדיל את נתח השוק. (2) המלון "אוק",
כמו כל מלון אחר של הרשת, אמור לחדור לפלחי השוק המיוחדים שבהם יש
למלון יתרון יחסי בהשוואה למלונות האחרים הנמצאים באזור.

מקורות:

הורניק/ליברמן, "ניהול הפרסום", תשנ"ד- 1994, האוניברסיטה הפתוחה.
Swinyrd, William R. (1981). The Introduction Between Comparative Advertising and Claim Variation , Jornak of Marketing Reserch , Vol. 18, 175-186.
Krugman, H. (1975). What makes advertising effective? , Harvard Business Review, 53, pp. 96-103.
Gorn, G.J. (1982), "The effect of music in advertising on choice: A Classical conditioning approach," Journal of Marketing, 46, pp. 94-101.
Atkinsin, R.C. and Shiffrin, R.M. (1968), " `Human Memory' - A proposed system and its control process", in K.W. Spence and J.T. Spence (eds.), The Psychology of Lerning and Motivation, Vol. 1, pp. 89-195.
Baron R.A. Byrne D. , Social Psychology Understanding Human Interaction , Allyn 9 Bacon, Inc. , 6 th ed. ) , 1991.
Berndt, E.R. The Practice of Econometrics, Addison Westley, 1990.


תגים:

מלונאות · מוצר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הצגת אסטרטגיה שיווקית לרשת "וודס" ותכנית שיווקית למלון "אוק"", סמינריון אודות "הצגת אסטרטגיה שיווקית לרשת "וודס" ותכנית שיווקית למלון "אוק"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.