היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שיווקית בחברת "איתורן"

עבודה מס' 050296

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגדרת המוצר, שוק המטרה, אסטרטגית כיסוי השוק, תמהיל השיווק, תכנון החדרת מוצר חדש, מחקר שוק ותמהיל שיווק למוצר החדש.

2,167 מילים ,5 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לבחון את האסטרטגיה השיווקית של חברת "איתורן", בהתאם לתוצרי הלימוד, כאוליגופול בתחום מיגון כלי הרכב בטכנולוגית תקשורת לוויינים. בעבודה זו אתאר מוצר קיים בשוק, תוך ציון שוק המטרה, כיסוי השוק,
מיצוב המוצר ותמהיל השיווק. בנוסף אציע תכנית שיווק להחדרת מוצר ייחודי בהמחרת גריפה מכיוון שבשלב ראשון לא יהיו מתחרים.

הגדרת המוצר
1.1.חברת "איתוראן" פועלת למתן פתרונות למיגון וסיכול גניבות כלי רכב בטכנולוגיית לוויינים. החברה הוקמה בשנת 1994 ע"י "תדיראן" כחברת בת בבעלות מלאה במטרה להקים ולתפעל מערכות לאיתור כלי רכב גנובים, תוך שימוש בטכנולוגיה אשר פותחה במקור לשימושים צבאיים.

1.2.עלויות פיתוח יקרות ושיווק כושל הביאו לכך שבאמצע 1995 החליטה ההנהלה למכור את השליטה ב"איתוראן" לקבוצת משקיעים שבראשה עמד מר איזי שרצקי. כיום ישנה כוונה לפיתוח, שיווק מוצרים חדשים והקמת רשת "איתוראן", כמו כן פועלת החברה להרחבת פעילותה בארצות אחרות וכיום כבר החלה להקים בברזיל מערכת דומה אשר תופעל במהלך שנת 1999.

1.3.ליבת העסקים של "איתוראן" היא פעילות איתור וסיכול גניבות רכב. החברה, משווקת ומתקינה מכשירי איתור בכלי רכב, הציגה בשנה האחרונה צמיחה חזקה במספר כלי הרכב הממוגנים, אשר יצרו לא רק הכנסות ממכירת ציוד, אלא גם תשתית הכנסות ארוכת-טווח. זאת, באמצעות דמי מנוי בסך 12 דולר לחודש שנגבה על כל רכב בו מותקן ציוד האיתור שלה.

1.4.החברה נקטה בגישה השיווקית חברתית (עפ"י קוטלר וארמסטרונג - עקרונות השיווק) היא הגדירה את הצרכים, הרצונות והאינטרסים של שוקי המטרה, מספקת את שביעות הרצון המבוקשת ביעילות רבה יותר מן המתחרים, בדרך המשמרת או מגדילה את רווחתם של הצרכן והחברה בישראל ובעולם.

תוכן העניינים:
1. תמצית העבודה
2. הגדרת המוצר
3. שוק המטרה
4. אסטרטגיית כיסוי השוק
5. תמהיל השיווק
6. תכנון החדרת מוצר חדש
7. מחקר שוק
8. תמהיל שיווק למוצר חדש

מקורות:

קוטלר, פ., ארמסטרונג, פרופ., 1994, "עקרונות השיווק", הוצאת המכון לפריון העבודה כרך א'
הורניק, י., 1986, ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א'-ד'

תגים:

תקשורת · שווק · לווינים · רכב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית בחברת "איתורן"", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית בחברת "איתורן"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.