היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שיווקית של חברת TNT - סניף עפולה

עבודה מס' 068893

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח האסטרטגיה השיווקית ואסטרטגיות מומלצות להמשך.

8,903 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

TNT היא חנות לבגדי אופנה הממוקמת במתחם G בעפולה. חנות בעפולה היא אחת מי 61 סניפים של חברת TNT שמפוזרים ברחבי הארץ. החנות מציאה שרות ללקוחות תושבי עפולה ואזור העמק.
חנות TNT מתמחה במכירת בגדים לפלח שוק של צעירי העמק בגילאים 15 - 25: סטודנטים, תיכוניסטים, חיילים וכ"ו. לסניף קיים מספר רב של מתחרים באזור, שנלחמים על כיסו של הצרכן. יתרונות תחרותיים שמבדלים ברמה מסוימת את חנות הנ"ל קשורים בעיקר למיקומו האסטרטגי, התמחותו בקהל ספציפי וצוות עובדים.
בראשית העבודה בוצע אבחון של אסטרטגיה שיווקית של החנות TNT לפי תחומים הבאים: סביבות מיקרו ומאקרו, יתרונות תחרותיים הנוכחיים, יכולת מיקוד בלקוח לפי מודל של 7 נקודות, יכולות תחרותיות לפי מודל SCA, ופורטפוליו הנוכחי לפי מודל BCG.
לאחר מכן, הוצע תהליך אסטרטגי שיווקי חדש לשיפור היכולת התחרותית של החנות. תהליך מורכב מהגדרות של החזון והשליחות, הזדמנויות חדשות, מטרות ויעדים אסטרטגיים. נערך פילוח שוק והוגדר שיווק המטרה של החנות.
אחרי ניתוח של עוצמות/ אטרקטיביות לפי מודל GEותכנון של תיק המוצרים לפי BCG, נבחר התיק העסקי בעל פוטנציאל ההצלחה הגבוה ביותר בשוק המטרה.
בשלב הבא של העבודה הוגדרה אסטרטגיית המיצוב ואסטרטגיית השיווק הישיר של החנות TNT. עוצבה אסטרטגיית הבידול תוך התייחסות למודל "אוקיאנוס הכחול". לאחר מכן, נפרט את התמהיל השיווקי המומלץ תוך מתן דגש על אסטרטגיות של מחזור חיי המוצר ושל ההפצה.
בחלק האחרון של העבודה הובאו אסטרטגיות מומלצות כאשר עיקר ההמלצות תומכות בשיפור איכות המוצרים, בניית תדמית חדשה בעיני הלקוח, הרחבת מגוון הקולקציה והרחבת ההפצה והפרסום באזור עפולה והעמק.
התהליך האסטרטגי שהוצע מכוון לשיפור רמת שביעות הרצון של הלקוחות, שיפור ברמת הנאמנות הלקוחות, שיפור בנתח שוק ושיפור במחזור המכירות של החנות TNT.

תוכן עניינים:
- תקציר מנהלים
- תיאור הארגון וסביבתו
רקע על הארגון
תיאור סביבת מאקרו
תיאור סביבת מיקרו
TOWS
מודל מחסומים של פורטר
- תהליך האסטרטגי הנוכחי
המיקוד בלקוח (AAKER)
היכולות תחרותיות (SCA)
הפורטפוליו הנוכחי (BCG)
- תהליך אסטרטגי שיווקי החדש
הגדרת חזון ושליחות
מגמות והזדמנויות חדשות
מטרות ויעדים
פילוח שוק
שיווק מטרה
היתרונות התחרותיים מתמשכים
עוצמות/אטרקטיביות
תכנון מחדש של תיק מוצרים (BCG)
אסטרטגיית מיצוב
אסטרטגיית השיווק הישיר
אסטרטגיית בידול
תמהיל השיווקי המומלץ
האסטרטגיות המומלצות
- ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אסטרטגיה הינה תוכנית לאינטראקציה עם הסביבה התחרותית להשגת מטרות שיווקיות, שמתארות לאן החברה רוצה להגיע ומראה איך היא מגיעה לשם. אסטרטגיה נקבעת על סמך שני פקטורים: תחום תחרותי ויתרון תחרותי שנבנה באמצעות בידול, מיצוב, פרסום ומיתוג מוצריה. האסטרטגיה חייבת להתרכז בקהלי המטרה שלו ובתועלות שלהם.
אז איך סניף TNT עפולה פועל בתחומים האלה? ניתן לראות שבתחום התחרותי הוחלט להתחרות בקהל לא רחב במיוחד - חנות פונה לגילאי 15-25 אבל באותו זמן כולל מגוון "קבוצות" : נוער, תלמידי תיכון, חיילים, סטודנטים... מבחינת הפקטור השני - יתרון תחרותי - סניף המדובר עושה חלק מ"עבודה" וחלק נעשה לידיי חברה הראשית דרך מדיה, פרסום, אינטרנט... נרחיב על כל אחד מתהליכי האסטרטגיה הנוכחית:

תגים:

TNT · שיווק · ביגוד · אופנה · בגדים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית של חברת TNT - סניף עפולה", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית של חברת TNT - סניף עפולה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.