היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 15
עבודה מס' 67552
סקירת מגמות אופנה מובילות בשני השווקים על מנת להבין את הגורמים להבדלים באופנה בין שתי החברות.
4,259 מילים (כ-13 עמ'), 26 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 61634
ניתוח תרבותי של פירסומות בתחום האופנה בישראל של שנות השישים ומאפיינהן הייחודיים.
8,366 מילים (כ-25.5 עמ'), 15 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 69631
שיטות מחקר איכותניות בארגון - ניתוח מאפייני תרבות ארגונית ברשת אופנה
4,442 מילים (כ-13.5 עמ'), 6 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 21012
מהם יחסי הגומלין האפשריים בין אמנות לאפנה? האם האופנה היא חלק מהאמנות ובאיזה מידה היא יוצרת "תכתיב" שהוא מחוץ לאומנות?, הקשר בין ציור לאמנות.
985 מילים (כ-3 עמ'), 0 מקורות, 58.95 ₪
עבודה מס' 64098
כיצד נתפסת תדמית חברת "זארה" בארץ ע"י הצרכן הישראלי הפוטנציאלי ואילו ערוצי פרסום נוספים עשויים לתרום לה להעלאת היקפי מכירותיה?
8,830 מילים (כ-27 עמ'), 31 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 41332
מאופנת חצר המלוכה לאופנה של המונים, צורך אסתטי או מניפולצית סוחרים, פאות וביקורת פמיניסטית.
2,695 מילים (כ-8.5 עמ'), 6 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 62769
השפעת תרבות ארגונית על תפקוד העובדים בחברת משביר האופנה . H&O -
8,578 מילים (כ-26.5 עמ'), 28 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 41493
טקסי מעבר, למינליות וטקסי חניכה; טקסי כאב וטרנסווסטיזם גברי, הומוסקסואליות ו-EONISM, דוגמאות מהעולם, וטרנסווסטיזם ואופנה.
6,350 מילים (כ-19.5 עמ'), 12 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 64315
אינטליגנציה רגשית - מימד חשוב של יכולת אנושית או "טרנד" אופנתי?
1,274 מילים (כ-4 עמ'), 9 מקורות, 131.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 15