היישום אינו מחובר לאינטרנט

הרגלי קניות באינטרנט

עבודה מס' 066919

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהן התמורות הנתפסות בהרגלי קניות והמקום של האינטרנט בתמורות הללו? סקירת ספרות וראיונות.

9,392 מילים ,28 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

"הבעיות המעסיקות את בני האדם משתנות,ושינוי זה אינו חל באקראי אלא בעיקר בהתאם לצרכים המשתנים של החברה ושל הכלכלה (לזרספלד.פ ומרטון.ר 1948/1995) .
במחקרי זה ארצה להתמקד בנושא הרגלי הקניות של מגוון אנשים באינטרנט, כאשר הנושא הכללי הוא תמורות בהרגלי קניות בכלל. בהיותנו חיים בעידן המודרני, יש שאומרים שהגיע לכמעט מיצוי הטכנולוגיה, חיינו נהיו קלים ברבדים שונים ורבים. בתחומים רבים ישנם הקלות ו"הנחות" כך שגם הרגלי החיים משתנים. אם זה ברכבים, שהיום יש כמעט לכל אחד,אפילו במדינות נידחות, או במכשירים סלולאריים,שלפחות בארץ יש יותר מכשירים מאנשים, כשהמשפט הנפוץ לכך הוא: "איך הסתדרנו בלי לפני כן?". במיוחד הואצה התפתחותו של ה"כפר הגלובלי" בעזרתו של האינטרנט כך שכל אדם שנגיש לרשת ה, world wide web- יוכל להתעניין בכל תחום שחפצה נפשו ויוכל להכיר כל תרבות מצידה האחר של העולם ממש אצלו במחשב.

תוכן העניינים:
מבוא ורקע כללי
א. הקדמה- האינטרנט כמדיום בתקשורת ההמונים
ב. התנהגות צרכנית מתווכת על ידי טכנולוגיה
ג. מסחר אלקטרוני
ד. קניות באינטרנט - הבדלי מגדר וגיל
ה. ראיון
דיון מסכם
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תקשורת המונים משמעותה היא הפצת מסרים לקהל רב של נמענים, הלא הם ההמונים. זהו עולם שיח נרחב המגיע לקהל יעד גדול. תחילתה של תקשורת ההמונים, על-פי דעת רוב החוקרים בתחום זה, היא בהמצאת מכבש הדפוס בשנת 1445 על ידי גוטנברג (אליאב-פלדון, 2000) . הדפוס אפשר הפקה של מספר בלתי מוגבל של עותקים זהים לחלוטין של אותו המסר עצמו, מה שגרר את הפצת המסר לנמענים רבים ואת המוניותו.

תגים:

רכישה מקוונת · הבדלי מגדר · גיל קניות · התנהגות צרכנים · צריכה · מסחר אלקטרוני

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הרגלי קניות באינטרנט ", סמינריון אודות "הרגלי קניות באינטרנט " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.