היישום אינו מחובר לאינטרנט

פירסום באינטרנט

עבודה מס' 063903

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין פרסומת OFF-LINE באינטרנט לבין אפקטיביות הפרסום באינטרנט.

2,824 מילים ,19 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

אפקטיביות הפרסום באינטרנט הנה מידת היעילות של הפרסום באינטרנט הבאה לידי ביטוי דרך קידום תהליך הרכישה בקרב לקוחות פוטנציאליים של מוצר/שירות מסוים.
הפרסום באינטרנט על כל סוגיו הנו פרסום מקוון אשר מעביר מידע על מנת לגרום לטרנזקציה של רכישה.
הפרסום המקוון מפוצל לשלוש נישות פרסומיות מרכזיות והן הפרסומת הקבועה, הפרסומת הקופצת (pop-up) ופרסומת off-line. הפרסומת הקבועה באה לידי ביטוי דרך פרסום באמצעות באנר, מהווה כ-80% מהפרסום באינטרנט, במהותו, הבאנר הינו מודעה מלבנית (כרזה אלקטרונית בפורמט GIF JPEG, או SHOCKWAVE).
הפרסומת הקופצת (pop-up) היא פרסומת באינטרנט אשר מופיעה בחלון browser חדש ומפריעה למשתמשים בגלישתם באינטרנט, סוג זה דומה לפרסומות בטלויזיה של הצרכן חייב לצפות בהן אם כי משתמשים זריזים מצליחים לסגור את החלון עוד לפני שהפרסומת מספיקה לעלות.
פרסומת off-line הנה פרסומת באינטרנט אשר שמורה בלוח העבודה של הגולש וזאת בעקבות גלישה באתר דרך כתובת web שידועה לגולש והעברת הפרסומת ללוח העבודה של הגולש.
המפרסמים באינטרנט בדרך כלל מפרסמים באתרים אשר נחשפים לקהל היעד הרלוונטי במידה רבה וכמו כן היקף הפרסום הנו גבוה בזמנים אשר החשיפה אל האתרים הנו גבוה.
בעית המחקר: בחינת אפקטיביות הפרסום של שלושת סוגי הפרסומות הנ"ל וזאת כאשר המשתנה התלוי הנו אפקטיביות הפרסום והמשתנה הבלתי תלוי הנו סוג הפרסומת באינטרנט.
השערת המחקר: השערת המחקר הרלוונטית הנה: קיים קשר בין סוג הפרסומת באינטרנט לבין אפקטיביות הפרסום באינטרנט.
שיטות וגישות המחקר: שיטת המחקר בעבודה פרה סמינריונית זו הינה מחקר איכותי שמבוסס על מידע מקצועי ספרותי אשר מעיד על הקשר בין סוג הפרסומת באינטרנט לבין אפקטיביות הפרסום באינטרנט. המידע עצמו מורכב ממחקרים שנעשו וידע מקצועי של אנשי מקצוע בתחום.

תוכן העניינים
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - אפקטיביות הפרסום באינטרנט
2.1 - חקר אפקטיביות הפרסום ואפקטיביות נתפשת
פרק 3 - סוג הפרסומת
3.1 - פרסומת קבועה
3.2 - פרסומת קופצת (pop-up)
3.3 - פרסומת off-line
פרק 4 - הקשר בין פרסומת קבועה באינטרנט לבין אפקטיביות הפרסום
פרק 5 - הקשר בין פרסומת הקופצת (pop-up) באינטרנט לבין אפקטיביות הפרסום באינטרנט
פרק 6 - הקשר בין פרסומת off-line באינטרנט לבין אפקטיביות הפרסום באינטרנט
פרק 7 - סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אפקטיביות הפרסום באינטרנט הנה מידת היעילות של הפרסום באינטרנט הבאה לידי ביטוי דרך קידום תהליך הרכישה בקרב לקוחות פוטנציאליים של מוצר/שירות מסויים (Goldsmith R.E et.al., 2002).
על פי (1997) ,Gordon M.E. et. al., לפרסום באינטרנט יש השפעה פוטנציאלית על מרכיבי תמהיל השיווק.

מקורות:

Ahituv, N. "Assesing the value of information", Problems Approaches, (1989), 9 p. 37.
Briggs Rex, Stripp Horst, 1999. "How Internet Advertising Works", ESOMAR Net Effects Conference, London, 21-23/2/1999.
Direct Marketing Association, "Electronic Media Survey Result", 1999.
Elliott, Michael T. and Speck Paul Surgi, 1998, "Consumer Perceptions of Advertising Clutter and its Impact across Various Media". Journal of Advertising Research, January-February, 1998: 29-41.
Goldsmith R.E. Lasserty B.A. (2002). Consumer Response to Web Sites and Their Influence on Advertising Effectiviness. Internet Research: Electronic Networking Applications and Policy, Vol. 12, No. 4, p. 318-328.
Gordon M.E. Turner K.D.L. (1997), Consumer Attitudes Towards Internet Advertising Internet Marketing Review, Vol. 14 No. 5, p. 362-375.
Hyland, T. "Web Advertising A. Year of Growth", 1998.
www.iab.net/advertise.contentqwebgrowth.html. (December 1999).
Internet Advertising Bureau (IAB), (1999 3q). "IAB Reports Online Ad Revenue Tops $ 1.2 Billion for 3 Q 1999".
www.iab.net/news/content/3qrevenue.html. New York, January 18, 2000.
Ipsos - ASI, Online Advertising Effectiveness, 1999, Annual West Coast Conference, IAB Meeting, June 1999.
Johnson, Bradley, 1999, "Study: Rich-Media Ads May Overwhelm Consumers", Ipsos-ASI study Advertising Age, Adage Com, August 1999.
Leong Elaine K.F., Huang Xueli, Stanners Paul-John, 1998, "Comparing The Effectiviness of WEB site with Traditional Media", September- October 1998: 44-51.
Maddox, L.M. Mehta D. and Daubek H.G. 1997. "The Role and Effect of Web Addresses" Journal of Advertising Research (37), March\April 1997 p. 47-59.
Millward Brown Internactive and Internetdvertising Bureau, 1997, "1997 IAB Online Advertising Effectiveness Study".
Millward Brown Interactive, 1999, "Advertising Effectiveness Research: The Wired Digital Rich Media". January 1999.
Raman, N.V. and Leckerby J.D. 1995, "Advertising ON Interactive Media: Some Issues, Some Suggestions", "The Proceedings of The American Academy of Advertising, Waco TX, Baylor University p. 51-247.
Shavitt, S. Lowrey, P. Haefner, J. 2001, "Public Attitudes Towards Advertising: more Forable than You Might Think". Journal of Advertising Research: 7-22.
Sukpanich Nichhaya, Chen Lei-Da, 1998, "Measuring the Effectiveness of Web Advertising", Fogelman College of Business, The University go Memphis.
Yang Chung - Chang, 1997, "An exploratory Study of Effectiveness of Interactive Advertisements on the Internet", Journal of Marketing Communications 3, pp. 61-85.
Zeff Robbin, Aronson Bradd, 1997, "Advertising on the Internet", Wiley Computer.

תגים:

פירסומות · מקוון · פרסומות · באנרים · אינטרנט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פירסום באינטרנט", סמינריון אודות "פירסום באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.