היישום אינו מחובר לאינטרנט

מסחר באינטרנט

עבודה מס' 050464

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת היתרונות של השימוש במסחר באינטרנט לגבי ארגונים וחברות ומה תהיה השפעתו עליהם.

3,691 מילים ,19 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

רק לפני מספר שנים חדר האינטרנט לחיינו. אין אפשרות להעריך את גודל התמורות שהוא חולל בחיי יחידים, קבוצות וארגונים. האינטרנט משנה את פני העולם- בכך אין ספק. אך מהן השפעותיו, מהם הסיכויים וההזדמנויות ומהם הסיכונים?

הסחר האלקטרוני נמצא עדיין בחיתוליו, בעולם בכלל ובישראל בפרט. החוקרים חלוקים בדעתם האם כדאי לארגון לפעול בתחום הסחר הוירטואלי, ואם כן כיצד, באיזו דרך ובאיזו עוצמה. האם הסחר הוירטואלי הוא ערוץ הפצה נוסף? אילו תקציבים מתמהיל השיווק והפרסום של הארגון יש להפנות אליו? האם אנשי מחשוב צריכים לטפל בהקמת ותפעול האתר או שיש למנות לתפקיד זה בכיר מהארגון?

האם כדאי לארגון לשתף פעולה עם ארגונים נוספים? האם הרשת פותחת הזדמנויות מיוחדות בפני ארגונים וחברות קטנות? האם יתפתח בעיקר מסחר עם משקי בית או ספקים? איזה ארגונים יעלמו מהנוף ואיזה יתרחבו? העבודה בודקת שאלות אלה.

מטרות העבודה
בשוק התחרותי כיום, כל ארגון שואל את עצמו אם נוכחות הארגון באינטרנט היא זכות או חובה.
האם הסחר האלקטרוני הוא ערוץ הפצה זניח, ערוץ הפצה נוסף, או שמא עשוי להפוך לערוץ ההפצה העיקרי. המצדדים בסחר האלקטרוני טוענים: אם אתה לא שם - אתה לא קיים. המסחר הוירטואלי הוא העתיד, והעתיד כבר כאן. עוד טוענים התומכים כי האינטרנט הוא ערוץ הפצה זול ונוח אשר חושף את החברה בפני מיליוני לקוחות פוטנציאלים בעולם כולו, בעלות נמוכה יחסית.
מנגד, רבים טוענים כי יעברו עוד שנים רבות, אם בכלל, עד שהמסחר הוירטואלי יניב פרות מהותיים לארגון, ההשקעות הנדרשות הן עצומות, ומדובר בהשקעה כספית, השקעת זמן ומשאבים אחרים של הארגון.

הרציונל שבעבודה:
כותבי העבודה באים מתחומים שונים: יעוץ פיננסי, תחום בו המודעות לחשיבות האינטרנט עבור הארגון רבה, והתחום שהתפתח עד כה ביותר באינטרנט, מוצרי השקיה- תחום בו המודעות לנושא נמוכה, ומלונאות- תחום בעל מודעות גבוהה.

האינטרנט מלהיב את הדמיון, אך כגודל הסיכויים כך גודל הסיכונים. מספר התומכים הנלהבים בסחר האלקטרוני גדול, וגם מספר המתנגדים. רבים מצדדים בפשרה: הארגון יקים אתר ייצוגי באינטרנט, כך שתהיה לו אפשרות להשתלב בעתיד בתחום הסחר האלקטרוני.

שלושת כותבי העבודה עצמם הססנים וחשדנים כלפי רכישות באינטרנט, בעוד שהם מוכנים ברצון להשתמש באינטרנט כערוץ תקשורת וכערוץ לאיסוף מידע מגוון.

ננסה לבדוק בעבודה את השאלה האם הנוכחות באינטרנט היא חובה כיום לארגון, האם היא חובה לכל ארגון ומהם הפרמטרים לפיהם ניתן למדוד זאת. בסיום העבודה אנו מעונינים שנהיה מסוגלים לנסח, כל אחד לגבי הארגון בו הוא עובד, רשימת פרמטרים שתעזור להחליט האם לבנות אתר באינטרנט והאם להשתלב בתחום הסחר האלקטרוני, או האם כדאי להמתין קמעה.

תוכן העניינים:
1. תקציר ממצאים
2. מטרות העבודה
3. סקירה ספרותית
4. צדדים בהם הספרות לא טיפלה
5. ביבליוגרפיה

תגים:

רשת · סחר · אלקטרוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסחר באינטרנט", סמינריון אודות "מסחר באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.