היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית עיסקית למוצר חדש

עבודה מס' 061033

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית בסיסית לפיתוח ושיווק "קוד חכם" לשימוש בעגלות קניות.

2,620 מילים ,2001

תקציר העבודה:

יזמות עסקית - "הקוד החכם"

תוכן העניינים:
פרק א': סיכום מנהלים
פרק ב': הצגת הרעיון העיסקי
פרק ג' : ניתוח השוק
פרק ד' : אסטרטגיה שיווקית
אסטרטגיה כוללת
טקטיקה
חדירה לשוק
תחזית מכירות

אנו יזמים המעונינים לפתח מוצר חדשני לשוק, המוצר מבוסס על טכנולוגיה קיימת,
מוצר זה היינו "הקוד החכם".
היתרון הייחודי ב"קוד החכם" היינו הנוחות והיעילות הן לקמעונאים (מרכזי הקניות
בעיקר) והן לצרכנים. "הקוד החכם" הינו מכשיר אלקטרוני ממוחשב היכול לזהות
מחירי מוצר בעזרת העברת הבר-קוד דרך עין אלקטרונית שעל גבי המכשיר. מכשיר
זה אמור להיות מותקן על גבי עגלות סופר, ובעמדות שונות במחלקות הסופרים.
סביבת הפעולה - סופרים ומרכזי הקניות כגון: ,METRO , OFFICE DIPOT,ACE
היפר נטו, סופר סנטר,קנה ובנה.
השוק הינו השוק הישראלי עם אופציה לשוק העולמי - ה"קוד החכם" מיועד
לרווחתם של מיליארדי צרכנים בעולם כולו.
מבחינה כספית מדובר במיליוני דולרים שנתיים.
כיום ישנה השיטה שמבוצעת כבר עשרות שנים המבוססת על תיוק מחירים על כל
מוצר ומוצר. ה"קוד החכם" בא ליעל את העבודה ואת השירות ללקוח.
מבחינת שיעור גידול השוק ניתן לומר כי כקצב גידול האוכלוסייה גדלים מספר
מרכזי הקניות , ועימם גדלים הביקושים ל"קוד החכם".
ניתן לומר כי קהל היעד העיקרי שלנו הם מרכזי הקניות שמושכים איליהם מאות
צרכנים הממלאים עגלות.

תגים:

יזמות · סופרמרקט · רשתות · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עיסקית למוצר חדש", סמינריון אודות "תוכנית עיסקית למוצר חדש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.