היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית עיסקית

עבודה מס' 064029

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית עיסקית לחברת 'לייזר פרינט' העוסקת בתחום מחזור טיונרים של דיו. זו איננה התוכנית האמיתית של החברה כי אם הסקות של כותבי העבודה.

5,542 מילים ,2005

תקציר העבודה:

לייזר פרינט היא חברה הפועלת בענף הטונר (מוצר משלים) על ידי מחזור מחסניות טיונר של חברות כמו HP, לקסמארק, מינולטה, קנון, אפל לייזר ועוד. החברה נוסדה בשנת 1993 על ידי משפחת המייסדים, תחום עיסוקה של החברה הוא מחזור מחסניות טיונר למדפסות לייזר ופקס, כמו כן מכירה ושירות למיכון המשרדי.
המוצר הוא מחסנית טיונר - מוצר משלים אשר מוכתב מהמדפסת/פקס. מיקוד החברה הוא במוצר תחליפי למקורי כאשר הייחוד והסטנדרטים מוכתבים על ידי המקורי. למוצר ביקוש קשיח, אורך חיים בין 2-5 שנים וקצב ההחלפה תלוי בקצב כניסת מוצרים חדשים על ידי יצרני המקורי.
הלקוחות שלנו הם כל מי שמשתמש במכונות לייזר, פקס ומדפסות. הם צריכים מוצר איכותי, אמין וזול ואנו נספק להם את זה בעזרת רמת שירות גבוהה, מוצר איכותי, אמין וחסכוני כמו המקורי ובנוסף על כך זול באופן משמעותי.
המשאבים העיקריים הקיימים בידי המיזם ואשר להם פוטנציאל לספק למיזם יתרון תחרותי הם: חוזים ארוכי טווח עם ספקים שמספקים מוצרים איכותיים. בנוסף כניסה למכרזים של משרדים ממשלתיים וחברות גדולות במשק אשר יהיו צרכנים גדולים של החברה.
במיזם ננקוט באסטרטגיה פונקציונלית הדוגלת באיכות המוצר וחדשנות בשירות שניתן ללקוח. האסטרטגיה הג'נרית שלנו תתמקד בנישות הבאות - תחילה בנישה העסקית לאחר מכן בנשיה הציבורית ולבסוף בפרטית. נבדל את המוצר שלנו משאר המוצרים הממוחזרים בזכות איכותם שתתבטא באמינות המוצר ובכך שיהיה חסכוני לא פחות מהמקורי וזול ממנו בכ- 20%-50%. הבידול שלנו יתבטא גם במתן שירות ללקוח לפני המכירה, בזמן המכירה ואחריה.
תחילה נפנה למגזר העסקי על ידי סוכני מכירות שיגיעו כאמור לחברות השונות ויציעו להם את המוצר והשרות. השירות יינתן בחינם למשך תקופה של חודשיים עד חצי שנה בהתאם לגודל החברה והמוצר יינתן בהנחה של כ 30%. לאחר תקופת הניסיון תינתן ללקוח האופציה לחתום עם לייזר פרינט על חוזה ארוך טווח אשר יקנה לו הוזלה משמעותית בכל שרותיי ומוצרי החברה. כלקוח מועדף של החברה ייהנה הלקוח העסקי ממתנות (ציוד משרדי), כמו כן מביקורים סדירים של טכנאים שיבדקו את המיכון המשרדי ויגיעו במקרה של תקלות. שנית נפנה אל הפלח הציבורי כגון מוסדות לימוד, משרדים ממשלתיים, עיריות וכדומה. הפלח השלישי אליו נחדור מבחינה כרונולוגית יהיה המגזר הפרטי לרבות סוחרים פרטיים וחנויות. היעדים שנרצה להשיג בחמש שנים הראשונות הוא נתח שוק של כ- 5% בענף הטיונר בארץ אשר יכניס לחברה כ- 3 מליון ש"ח בשנה.

ההשקעה הנדרשת היא בגובה של 12 מליון ש"ח וההחזר על ההשקעה הוא בסדר גודל של כ- 50%-60% שזה מעל הממוצע בענף זה.
מובטחת תשואה בגלל היתרון התחרותי והמוניטין שהחברה תרכוש ובזכות התוכניות הייחודיות שמקנות לה - מוצר איכותי, אמין, חסכוני וזול שזה מה שהצרכן מחפש.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
תיאור החברה והחזון
אסטרטגיה עיסקית
תוכנית שיווק ומכירות
אירגון ניהול וכח אדם
תוכנית פיננסית

תגים:

PORTER · SCA · SWOT · אסטרטגיה · ארגון · החזון · ומכירות · מתחרים · פיתוח · תחרותיות · ותפעול · מודל · מזומנים · ניהול · עלויות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עיסקית", סמינריון אודות "תוכנית עיסקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.