עבודה מס' 066020
מחיר: 203.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תוכנית עיסקית לחברה, כולל תיאור המיזם והמוצר, תאור השוק והענף, תוכנית תפעול וכ"א, תוכנית שווק ותוכנית פיננסית.
4,733 מילים ,11 מקורות ,2007
חברת קומפוסט טבע בע"מ קיימת משנת 2005, החברה נמצאת בבעלות פרטית של ארבעה בעלים המחזיקים במניות החברה באופן שווה ומשמשים כהנהלה הבכירה של הארגון.
החברה עוסקת במחזור פסולת אורגנית מצריכה ביתית לקומפוסט (חומר מדשן טבעי) בתהליך קומפוסטיזציה - תהליך פירוק ביולוגי המתבצע במתקני החברה הנמצאים בא.ת. ראש העין.
מלבד ייצור הקומפוסט החברה דואגת לאסוף את הפסולת האורגנית מבנייני מגורים איתם לחברה יש הסכם באזור גוש דן. כמוכן החברה דואגת לשווק הפצה ומכירה של מוצריה.
לחברה 4 מוצרים של קומפוסט מסוגים שונים ובאיכות שונה שנקבעו ע"פ הרכב הקומפוסט ותהליך יצורו. למגזר החקלאי אנו מוכרים 2 מוצרים שונים המאוחסנים בדלבים בנפח 0.5 מ"ק במחירים של 220 ו 240 ש"ח למ"ק. למגזר הצריכה הביתית אנו מוכרים 2 מוצרים הנארזים באריזות שקים בנפח 20 ליטר במחירים של 45 ו37 ש"ח למ"ק.
שוק הקומפוסט הוא שוק הנמצא בצמיחה מתמדת בעשור האחרון, הלקוחות אליהם פונה מוצר זה הם לקוחות מהמגזר החקלאי (אורגני וקונבנציונאלי) ומגזר הגננות (הביתית והציבורית).
מימדי הפסולת הביתית בישראל נאמדים בכ 4.7 מליון טון בשנה , מתוכם כ40% פסולת אורגנית - 1.9 מליון טון בשנה פוטנציאלים להפוך לקומפוסט. מתוכם מנוצלים רק 0.2 מליון טון בשנה לייצור קומפוסט מתצרוכת ביתית בעוד הביקוש לקומפוסט בארץ נאמד בכ 10.5 מליון טון בשנה. כיום רוב הקומפוסט מיוצר מפסולת חקלאית הנחשבת נקייה יותר , אך העדר פתרונות טובים בסילוק פסולת עירונית מלבד המחזור וניצול הפסולת המהווה חומר גלם בעלות " אפס" הופך את ייצור הקומפוסט להזדמנות עסקית לעשיית רווח.
חברת קומפוסט טבע ייצרה כ 35 אלף טון קומפוסט בשנות פעילותיה הראשונות והצליחה להשיג 6% מנתח שוק הקומפוסט בארץ, החברה מתעדת להגדיל את נתח השוק ל 20% עד שנת 2015 ולהגיע לייצור של 60 אלף טון בשנה.
תוכן עניינים:
פרק א: תאור החברה
1.1 תחומי פעילות
1.2 מבנה בעלות
1.3 מצב פיננסי
1.4 תפעול וארגון
פרק ב: המוצר
2.1 תאור המוצר
2.2 המוצר כמענה לצורך
2.3 תמחיר למוצרי החברה
פרק ג: השוק והענף
3.1 ניתוח הענף ע"פ המודל של פורטר
3.2 פילוח שוק - שוק היעד
3.4 מאפייני לקוח
3.5 מתחרים ותחרות
3.6 גורמי מפתח להצלחה
פרק ד: תוכנית תפעול וכ"א
4.1 אנשי מפתח
4.2 הארגון
4.3 מערך הייצור
4.4 מערך השירות
פרק ה: תוכנית השיווק
5.1 הגדרת מטרות ויעדים שווקים אסטרטגיים
5.2 ניתוח SWAT
5.3 היתרון התחרותי
5.4 האסטרטגיה העסקית והשיווקית
5.5 הערכות השיווק והמכירה
5.6 מדיניות מחירים
פרק ו : תוכנית פיננסית
6.1 הנחות יסוד לתוכנית הפיננסית
6.2 דו"ח מאזן
6.3 דו"ח רווח והפסד
6.4 תזרים מזומנים
ביבליוגרפיה
תוכנית · עסקית · יזמות · פננסי · איכות · סביבה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עיסקית לחברה פיקטיבית בשם קומפוסטבע", סמינריון אודות "תוכנית עיסקית לחברה פיקטיבית בשם קומפוסטבע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.