היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 66037
איזון בין חופש הביטוי המסחרי המתבטא בפרסומות מסחריות לבין ההגנה על רגשות הציבור והטעם הטוב, תוך התמקדות בפרסומות מסחריות בטלוויזיה הכוללות רמיזות מיניות פוגעניות.
7,848 מילים (כ-24 עמ'), 27 מקורות, 350.95 ₪
עבודה מס' 61571
ניתוח כמותי ואיכותי של פרסומות ומסקנות לגבי אופן הצגתה של האשה, כפי שהיא משתקפת בפרסומות אלה.
7,289 מילים (כ-22.5 עמ'), 16 מקורות, 265.95 ₪
עבודה מס' 62829
קיומו ומהותו של הדימוי של נערות בפרסומות ובחינת פרסומות מעתוני גברים נשים ונוער.
15,904 מילים (כ-49 עמ'), 22 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 64523
האם קיים הבדל באופן הצגתם של נשים בפרסומות למוצרי מזון בעיתונות הכתובה בין שנות התשעים של המאה הקודמת לבין שנות האלפיים.
4,204 מילים (כ-13 עמ'), 25 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 66001
כיצד האישה מוצגת בפרסומות למוצרי טיפוח בישראל?
7,572 מילים (כ-23.5 עמ'), 23 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 68410
העבודה מתמקדת באופן בו מוצגות נשים בפרסומות, ההשלכות על הנשים ועל החברה והדרכים האפשריות להשגת שינויים.
3,514 מילים (כ-11 עמ'), 5 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 68842
המסרים המגדריים המצויים בפרסומות והשפעתם על הגדרת התפקידים בבית.
9,128 מילים (כ-28 עמ'), 40 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 69736
פירוש ופענוח דימויי נשים ונשיות בפרסומות בטלויזיה הישראלית בידי נערות ישראליות.
5,924 מילים (כ-18 עמ'), 24 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 70210
מהי תפיסתן של נשים ישראליות לגבי אופן הצגת הנשים בפרסומות המופיעות בשבועון לאישה?
4,662 מילים (כ-14.5 עמ'), 15 מקורות, 471.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100