היישום אינו מחובר לאינטרנט

ייצוג נשים בפרסומות

עבודה מס' 069736

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פירוש ופענוח דימויי נשים ונשיות בפרסומות בטלויזיה הישראלית בידי נערות ישראליות.

5,924 מילים ,24 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

על רקע השיח הפמיניסטי הנוכחי, מתמקדת עבודת מחקר זו בשאלת האופן בו מפרשות ומפענחות נערות ישראליות בגילאי 12-18 את דימויי הנשים והנשיות כפי שמוצגים בפרסומות למוצרי ניקיון באמצעי התקשורת הישראליים. עד כה, הדיון בתפיסת דימויי הנשים ונשיות בפרסומות ישראליות על-ידי המשמעויות והפרשנויות שמעניקות לכך נערות ישראליות, דל עד מאוד ואף לוקה בחסר.
העבודה מבוססת על רקע ספרותי אשר יציע סקירה של שני נושאים מרכזיים- ראשית, נושא המחקר הפמיניסטי העוסק בייצוגיים מגדריים בתכני התקשורת, שנית, נושא מחקרי התקבלות העוסקים באופן בו הקהל קורא, מפרש ומפענח טקסטים שונים. עבודת מחקר זו מושתת על סמך שיטת מחקר איכותני המכילה ראיונות עומק בעלי חצי מבנה עם ארבע מרואיינות שונות, ובנוסף ניתוח תוכן של שתי פרסומות ישראליות למוצרי ניקיון ביתיים בהן קיים ייצוג של דמויות נשיות.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
מתודולוגיה
דיון וממצאים
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הדימוי השלילי והמוגבלות להם זוכות הנשים, הינם תוצר של הבנייה חברתית והתנהגות נרכשת, כאשר בתהליך זה החברה משליכה על האישה נתונים ביולוגיים וכך מגדירה את ייעודה ותפקידה של האישה De Beauvoir, 1989)).

תגים:

פמיניזם בתקשורת · פרסומת · סקסיזם · סקסיסטי · נשים · אפליה · פרסום · איכותני · ראיון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ייצוג נשים בפרסומות", סמינריון אודות "ייצוג נשים בפרסומות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.