היישום אינו מחובר לאינטרנט

"תשתחרר גבר": ייצוג נשים בפרסומות מותג השתייה "גולדסטאר"

עבודה מס' 069571

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה של שלוש פרסומות אל מול תיאוריות בנושא. (פרו"ס)

2,158 מילים ,6 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

במחקרי אנסה לברר, תוך התייחסות לתשתית הספרותית הקיימת, כיצד נשים מיוצגות בפרסומות הטלוויזיוניות של בירת "גולדסטאר".
בירה זו משווקת כבירה לגברים בצורה מובהקת, וככך הפרסומות שלה שמות דגש על יחסי גברים-נשים, תוך קריצה לקהל הגברי וויתור על אהדה נשית במידת מה. סיסמת הפרסומות היא "תשתחרר גבר".
אנסה לברר, בהתייחס לוסטרגארד ושרודר, אם התבנית של פרסומת לגברים המציגה נשים מתקיימת גם בפרסומות הללו, בהתייחס למאיירס, אם מדובר על דימויים ארוטיים או פורנוגרפיים, בהתייחס לגרוס ולעקרונות של כ"ץ אם אכן יש עיוות בייצוג של נשים בגלל שהפרסומות הללו מופקות ע"י גברים ולמען גברים, בהתייחס לסוקומאר וונקטש, אם אכן ישנה 'השטחה' של הדמות הנשית לכדי דימוי חד-ממדי וחיצוני, ואצייר תמונה של הייצוג הנשי בפרסומות מותג הבירה המקומי - שתעמוד בהשוואה לייצוג בפרסומות למוצרי האלכוהול באוסטרליה, כפי שהציגו זאת ג'ונס וריד.

שיטת הניתוח
את הניתוח לפרסומות אבצע ע"פ העקרונות שתווה פיסק (Fiske, 1987).

תוכן עניינים:
סקירת ספרות
שאלת המחקר ושיטת הניתוח
תיאור הפרסומות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

במאמרו על מיעוט, רוב ומדיה, גרוס (Gross, 1998) מתייחס למודל שתווה אליהוא כ"ץ על ייצוג בתקשורת - ייצוג של/על-ידי/למען: רוב הדימויים הם של הרוב (כלומר, הקבוצה הנורמטיבית), נעשים על ידי הרוב ומופקים למען הרוב.

תגים:

תקשורת כתרבות · בירות · אלכוהול · גולדסטאר · ייצוג נשים · מגדר · מדיה · פרסומות · נשים · גברים · בירה · פרסום · מין

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""תשתחרר גבר": ייצוג נשים בפרסומות מותג השתייה "גולדסטאר"", סמינריון אודות ""תשתחרר גבר": ייצוג נשים בפרסומות מותג השתייה "גולדסטאר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.