היישום אינו מחובר לאינטרנט

ייצוג נשים בפרסומות (תרגיל)

עבודה מס' 066304

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של שלוש פרסומות למוצרי טיפוח לנשים (בעיתון).

2,258 מילים ,5 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

שאלת המחקר: כיצד מוצגות נשים בפרסומות למוצרי טיפוח בישראל?
בחרתי לחקור את דווקא הנושא של דימויי הנשים בפרסומות כאובייקט מיני, מכיוון שלמרות השינויים שחלו ועדיין מתחוללים בחברה, אמצעי התקשרות עדיין מציגים את הנשים כחפץ, כאובייקט מיני.

הכלי לאיסוף הנתונים הוא ניתוח תוכן, שמשמעו ניתוח היסודות האידיאולוגיים שעליהם נשען התוכן. שיטה המשתמשת בחומר כתוב או באמצעי השמור באופן אלקטרוני או בכל שיטה אחרת במטרה להסיק מסקנות על התנהגות אנושית.
ארבעת הקריטריונים העיקריים לניתוח:
1.ייצוג הפנים
2. ייצוג הגוף
3. מלל
4. רקע הפרסומות.

קטע מהעבודה:

בארת' (1977) מבקש ללמוד אודות כוחם של המסר החזותי (מה שאנו רואים) והמסר הלשוני (מה שנאמר לנו), בקביעת משמעותו של דימוי בהקשר התרבותי. לצורך למידה זו, בחר בארת' לנתח פרסומות. דרך הפרסומות, סבור בארת', ניתן להבין מהם הערכים המקובלים באותה תרבות. בניתוחו, מבחין בארת' בין שלושה סוגי מסרים: מסר לשוני, מסר איקוני מוצפן (קונוטציה) ומסר איקוני בלתי מוצפן (דנוטציה):

תגים:

תקשורת · ייצוג נשים · פרסומות · הבדלי מין

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ייצוג נשים בפרסומות (תרגיל)", סמינריון אודות "ייצוג נשים בפרסומות (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.