היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 49
עבודה מס' 32017
מאפיני הכתיבה הנשית כפי שהם באים לידי ביטוי בסיפור הנדון.
4,870 מילים (כ-15 עמ'), 12 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 63946
האם וכיצד החלוקה למסלולים/למגמות בונה את הדימוי העצמי של התלמיד? והאם היא יוצרת אפשרויות של מוביליות חברתית?
5,423 מילים (כ-16.5 עמ'), 9 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 60179
כיצד התגבשה בווילנה הבנה למתרחש לאחר פלישת גרמניה לליטא ומה היו נסיבות כתיבתו של הכרוז של אבא קובנר "לא נלך כצאן לטבח".
5,307 מילים (כ-16.5 עמ'), 8 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 64015
תופעת חדירת ביטויי דיבור לכתיבה תוך בחינת השימוש במושגים ותמלילים שונים אשר משקפים ביטויים המביעים רגשות ובהם נעשה שימוש בשכיחות גבוהה.
1,740 מילים (כ-5.5 עמ'), 8 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 64210
סקירה של הסיבות לקשיי כתיבה והשיטות השונות בהן ניתן לטפל בבעיה זו.
8,389 מילים (כ-26 עמ'), 12 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 71229
האם ללמידה באמצעות אסטרטגיות למידה, כחלק מתהליך למידה מטה-קוגניטיבי, יש השפעה חיובית על שביעות רצון סובייקטיבית מהישגים לימודיים ומודעות מטה-קוגניטיבית בכתיבה בקרב סטודנטים?
5,782 מילים (כ-18 עמ'), 19 מקורות, 259.95 ₪
עבודה מס' 62690
4,675 מילים (כ-14.5 עמ'), 31 מקורות, 314.95 ₪
עבודה מס' 64013
עבודתה של קרסנר במשך השנים, הגורמים שהשפיעו על יצירותיה והאירועים שעברה ונתנו בה את חותמם.
4,920 מילים (כ-15 עמ'), 4 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 40226
שאלות סגנון ומבנה,"זרם התודעה", הנשים,תמונות הנוף,הארוטיקה ויסודות אוטוביוגרפיים.
9,514 מילים (כ-29.5 עמ'), 10 מקורות, 228.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 49