היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 46
עבודה מס' 60179
כיצד התגבשה בווילנה הבנה למתרחש לאחר פלישת גרמניה לליטא ומה היו נסיבות כתיבתו של הכרוז של אבא קובנר "לא נלך כצאן לטבח".
5,307 מילים (כ-16.5 עמ'), 8 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 63946
האם וכיצד החלוקה למסלולים/למגמות בונה את הדימוי העצמי של התלמיד? והאם היא יוצרת אפשרויות של מוביליות חברתית?
5,423 מילים (כ-16.5 עמ'), 9 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 64015
תופעת חדירת ביטויי דיבור לכתיבה תוך בחינת השימוש במושגים ותמלילים שונים אשר משקפים ביטויים המביעים רגשות ובהם נעשה שימוש בשכיחות גבוהה.
1,740 מילים (כ-5.5 עמ'), 8 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 64210
סקירה של הסיבות לקשיי כתיבה והשיטות השונות בהן ניתן לטפל בבעיה זו.
8,389 מילים (כ-26 עמ'), 12 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 32017
מאפיני הכתיבה הנשית כפי שהם באים לידי ביטוי בסיפור הנדון.
4,870 מילים (כ-15 עמ'), 12 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 41541
מיטלי קולווינו, רם קות'אס והספרות והארכיטקטורה בעתיד.
4,117 מילים (כ-12.5 עמ'), 11 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 65242
מתי אירעו אירועי מעשה העגל, בעיקר, ועשיית המשכן שנלוותה לו, ומה הקשר ביניהם והאם ישנם פירושים שונים למעשה האלילות ?
5,675 מילים (כ-17.5 עמ'), 34 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 40226
שאלות סגנון ומבנה,"זרם התודעה", הנשים,תמונות הנוף,הארוטיקה ויסודות אוטוביוגרפיים.
9,514 מילים (כ-29.5 עמ'), 10 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 69897
כיצד התקבלו היצירה רובינזון קרוזו והיוצר דפו בשנים הראשונות שלאחר פרסום היצירה, ומה ניתן ללמוד מכך על התנאים הדרושים לכניסה לתוך הקאנון הספרותי?
10,672 מילים (כ-33 עמ'), 9 מקורות, 302.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 46