היישום אינו מחובר לאינטרנט

בין הכרמים-יהודית הררי-ראשיתה של התגבשות דמות האישה כיוצרת

עבודה מס' 032017

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מאפיני הכתיבה הנשית כפי שהם באים לידי ביטוי בסיפור הנדון.

4,870 מילים ,12 מקורות

תקציר העבודה:

בעבודה זו אעסוק במאפייני הכתיבה הנשית כפי שהם באים לידי ביטוי תיבתה של יהודית הררי ברומן "בין הכרמים" תוך כדי התייחסות לשתי מסגרות כלליות יותר: הכתיבה הנשית הכללית ומאפייניה, והכתיבה הנשית המסוימת של הכותבות בתקופת העליה הראשונה. בנוסף למאפיינים הללו אעסוק במצוקות. הנשיות, בהתפתחות התודעה הנשית הפרטית, האינדיבידואלית ובהתפתחות הכתיבה הנשית כפי שהם באים לידי ביטוי ברומן זה.
אנסה להראות את ייחודיות הספרות הנשית של ימי העלייה הראשונה ככלל ואת ייחודיות כתיבתה של יהודית הררי ב"בין הכרמים" בפרט. וכל זאת בתוך הקונטקסט הרחב של מאפייני הספרות הנשית הכללית.
עוד אעסוק בדואליות שמייצגת קונפליקט בין התפיסה המסורתית של האישה ותפקידה ובין רצונותיהן של נשים אלו לפרוץ את גבולות תפיסה זו ולהיות נשים חדשות, אחרות, נשים הממצות עצמן, ובעלות מודעות עצמית גבוהה.
דואליות זו הבאה לידי ביטוי בכתיבתה של הררי ברומן זה.

ראשי פרקים:
מבוא
1. דיוקנה של האשה הכותבת בתקופת העליה הראשונה
2. מאפייני הכתיבה הנשית ב"בין הכרמים" ליהודית הררי
א. דמות המחבר ועמדת התצפית
ב. "מרכזיות" מול "אחרות"
ג. צורה וסגנון
ד. הבית
ה. אי הסכמה למהותן של הנוסחאות
3. נשיות מתעוררת: כרוניקה של פמיניזם מתהווה
סיכום
הערות
ביבליוגרפיה

תגים:

ספרות · נשים · אשה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בין הכרמים-יהודית הררי-ראשיתה של התגבשות דמות האישה כיוצרת", סמינריון אודות "בין הכרמים-יהודית הררי-ראשיתה של התגבשות דמות האישה כיוצרת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.