היישום אינו מחובר לאינטרנט

סיכום של 10 מאמרים העוסקים בכתיבתו של גנסין וביצירתו "אצל"

עבודה מס' 040226

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שאלות סגנון ומבנה,"זרם התודעה", הנשים,תמונות הנוף,הארוטיקה ויסודות אוטוביוגרפיים.

9,514 מילים ,10 מקורות

תקציר העבודה:

המאמרים:
1. אבן, יוסף. "תמונות הנוף בסיפוריו של א.נ גנסין", אורי ניסן גנסין - מחקרים ותעודות, בעריכת מירון דן,לאור דן, הוצאת מוסד ביאליק, ירושליים, 1986.
2. יפה, א.ב. "יצירתו של א.נ. גנסין", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל אביב 1977.
3. לחובר, פ. "א.נ.גנסין", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל אביב 1977.
4. מירון, דן. "ניתוק מגע ובצות-טיט צהובות סוגרות מאפסים", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל-אביב 1977.
5. קורצוייל, ברוך. "מהות המודרניזם בסיפורי אורי ניסן גנסין", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת שרתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל-אביב 1977.
6. קרמר, שלום. "אורי ניסן גנסין", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל-אביב 1977.
7. רתוק, לילי. "יצירתו של גנסין בעיני הבקורת", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, הוצאת עם עובד, תל-אביב 1977.
8. רתוק, לילי. "סודו של איש ואיש: לשאלת אי-המוגדרות ב"אצל"", אורי ניסן גנסין - מחקרים ותעודות, בעריכת מירון דן, לאור דן, הוצאת מוסד ביאליק ירושלים.
9. שנפלד, רות. "הנשים הללו - דמויות נשים ב'אצל'", אורי ניסן גנסין - מחקרים ותעודות, בעריכת מירון דן, לאור דן, הוצאת מוסד ביאליק, ירושליים, 1986.
10. שקד, גרשון." זמן ומרחב בסגנון", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל- אביב 1977.

קטע מהעבודה:

גרשון שקד עסק בעיקר בשאלות סגנוניות ומבניות הקשורות ביצירתו של גנסין. שקד מצא, שביצירתו של גנסין מופיעה טכניקת "זרם התודעה" בדומה ל"זרם התודעה" ביצירותיהם של ג'ויס, וולף ופרוסט (אף כי גנסין קדם להם בזמן!). המונח "זרם התודעה" מתאר טכניקה סיפורית המנסה להתמודד עם כמה בעיות עקרוניות של הזמן והתודעה האנושית. כיוון שהמשמעות של יחידה סיפורית כלשהי אינה נחשפת חוליה אחר חוליה, מנסה היוצר להפוך את תודעתן של הדמויות לבמה עיקרית של ההתרחשויות באמצעות טכניקת "זרם התודעה". במונח "תודעה" מתכוונים לתחום הכולל של "תשומת הלב" האנושית המתייחסת לעולם פנימי וחיצוני. הנטיה היא להציג באמצעות תחבולות שונות תכנים כמו הרהורים המתרחשים בנפש הגבור שלא יצאו עדיין מן הכוח אל הפועל.

מקורות:

אבן, יוסף. "תמונות הנוף בסיפוריו של א.נ גנסין", אורי ניסן גנסין - מחקרים ותעודות, בעריכת מירון דן,לאור דן, הוצאת מוסד ביאליק, ירושליים, 1986.
יפה, א.ב. "יצירתו של א.נ. גנסין", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל אביב 1977.
לחובר, פ. "א.נ.גנסין", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל אביב 1977.
מירון, דן. "ניתוק מגע ובצות-טיט צהובות סוגרות מאפסים", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל-אביב 1977.
קורצוייל, ברוך. "מהות המודרניזם בסיפורי אורי ניסן גנסין", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת שרתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל-אביב 1977.
קרמר, שלום. "אורי ניסן גנסין", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל-אביב 1977.
רתוק, לילי. "יצירתו של גנסין בעיני הבקורת", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, הוצאת עם עובד, תל-אביב 1977.
רתוק, לילי. "סודו של איש ואיש: לשאלת אי-המוגדרות ב"אצל"", אורי ניסן גנסין - מחקרים ותעודות, בעריכת מירון דן, לאור דן, הוצאת מוסד ביאליק ירושלים.
שנפלד, רות. "הנשים הללו - דמויות נשים ב'אצל'", אורי ניסן גנסין - מחקרים ותעודות, בעריכת מירון דן, לאור דן, הוצאת מוסד ביאליק, ירושליים, 1986.
שקד, גרשון." זמן ומרחב בסגנון", אורי ניסן גנסין מבחר מאמרי ביקורת על יצירתו, עורכת רתוק לילי, הוצאת עם עובד, תל- אביב 1977.

תגים:

ספרות · קרמר · רתוק · מירון · אבן · קורצוייל · יפה · שקד · שנפלד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סיכום של 10 מאמרים העוסקים בכתיבתו של גנסין וביצירתו "אצל"", סמינריון אודות "סיכום של 10 מאמרים העוסקים בכתיבתו של גנסין וביצירתו "אצל"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.