היישום אינו מחובר לאינטרנט

הטרדה מינית - סיכום מחקר של ד"ר קפלן, ביצוע ראיונות ויישום התיאוריה (תרגיל)

עבודה מס' 066788

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סיכום מאמרו של ד"ר אורן קפלן "הסוד הגלוי: הטרדה מינית" (2004), ויישום התיאוריות שהועלו בו באמצעות מחקר שדה (ראיונות עם אנשים אקראיים).

4,478 מילים ,1 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

החוק למניעת הטרדה מינית נכנס לתוקפו בשנת 1998 אולם בפועל יישומו היה מועט ובציבור הישראלי לא הייתה כלל מודעות אליו למרות שאין זה סוד כי הטרדה מינית הייתה קיימת מאז ומתמיד, במיוחד במקומות עבודה, ארגונים ומוסדות. ד"ר קפלן מגלה כי למעשה גם הוא לא היה מודע לתופעה רחבת ההיקף שקיימת, עד שהוא עצמו נתקבל בה באופן אישי במסגרת עבודה במוקד טלפוני. ברמה עקרונית, המאמר דן בצורך בהעלאת המודעות לתופעת ההטרדה המינית, להפיכתו לנושא מתוקשר יותר, פתיחת עיני המעבידים בארגונים השונים, ולתת להם כלים יישומים על מנת שיוכלו להתמודד בזמן אמת עם המשברים שיצוצו. קפלן מתרעם על כך שבוגרי הקורס למנהל עסקים אינם עוברים הכשרה יישומית כלשהי, אלא מקבלים בעיקר תכנים תיאורטיים, שספק אם אכן יעזרו להם להתמודד כראוי עם התופעה המדאיגה.

קטע מהעבודה:

קשה להצביע ולהגדיר במדוייק מהי הטרדה מינית, שכן מדובר בהרגשה סובייקטיבית שכל אחד יכול לפרשה באופן שונה, בהתאם לנסיבות, התרבות, מידת הקרבה עם אותו אדם וכו'. הטרדה מינית" במובנה הרחב הינה כל התנהגות בעלת אופי מיני של אדם אחד שיש בה כדי לפגוע באדם אחר. הפגיעה אינה חייבת להיות מתוך מניע מיני דווקא - לעתים ההטרדה המינית היא מכשיר המשמש אדם אחד כדי לפגוע באדם אחר, בשל מניע אחר, כגון, יריבות במקום העבודה. כך למשל - גברים עלולים להטריד מינית נשים העובדות בתחומים הנחשבים "גבריים" על מנת "להעמידן במקומן" כאשר מעמדן המקצועי ותפקידן מהווים איום על מעמדם של הגברים באותו מקום עבודה.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הטרדה מינית - סיכום מחקר של ד"ר קפלן, ביצוע ראיונות ויישום התיאוריה (תרגיל)", סמינריון אודות "הטרדה מינית - סיכום מחקר של ד"ר קפלן, ביצוע ראיונות ויישום התיאוריה (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.