היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 66962
היתרונות והחסרונות בשימוש בתוכן שיווקי על פני אפשרויות פרסום אחרות, בחינת השחקנים המניעים את התוכן השיווקי, ודוגמאות של שימוש בתוכן שיווקי בטלויזיה ובקולנוע.
2,698 מילים (כ-8.5 עמ'), 10 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 66831
בדיקת הגורמים אשר השפיעו על גובה שכרם של אנשי פיתוח תוכנה בשנת 2000 תוך הבחנה בין גורמים "לגיטימיים" ובין גורמים "בלתי לגיטימיים", אשר הינם תוצר של אפליה.
2,609 מילים (כ-8 עמ'), 4 מקורות, 84.95 ₪
עבודה מס' 70004
בחינת ההצדקות למגבלות הדין על מיתוג בשידורי תוכן בישראל במבט השוואתי לדין החל בסוגיה זו בארצות הברית.
8,273 מילים (כ-25.5 עמ'), 50 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 61441
הצגת תיאוריות ובדיקת יעלותה של תוכנה בשם "המורה מירי".
17,577 מילים (כ-54 עמ'), 28 מקורות, 350.95 ₪
עבודה מס' 67333
הגורמים להצלחת פעילותם בהודו של מרכזי תוכנה שבבעלות חברות רב לאומיות.
2,395 מילים (כ-7.5 עמ'), 16 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 67966
ניתוח הקשר שבין הריון האישה לבין תוכן חלומותיה בתקופה זו.
5,270 מילים (כ-16 עמ'), 30 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 70028
רציונאל ומציאות, השלכות ונגזרות בראי זכויות אדם מול אינטרס הציבור לשמירה על פרטיותו ומלשון הרע.
8,062 מילים (כ-25 עמ'), 29 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 68020
מחקר כמותי הבודק את עמדות המשתמשים ביחס לפורטל נפוץ ומוביל בארץ - ynet.
11,567 מילים (כ-35.5 עמ'), 42 מקורות, 665.95 ₪
עבודה מס' 66321
ניתוח פעילויות החברה השונות וקביעת אסטרטגיות מתאימות.
5,800 מילים (כ-18 עמ'), 15 מקורות, 289.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100