היישום אינו מחובר לאינטרנט

מרכזי תוכנה בהודו

עבודה מס' 067333

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגורמים להצלחת פעילותם בהודו של מרכזי תוכנה שבבעלות חברות רב לאומיות.

2,395 מילים ,16 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זן עוסקת בגורמים להצלחת פעילותם בהודו של מרכזי תוכנה שבבעלות חברות רב לאומיות. יצוא התוכנות ושירותי המחשוב של הודו צפוי להסתכם ב-40 מיליארד דולר ב-2008 על רקע ביקוש גבוה למיקור חוץ מצד חברות זרות. ההתאחדות הארצית לחברות שירותי התוכנה (Nasscom) אמרה כי הכנסות היצוא במגזר יגיעו ל-60 מיליארד דולר עד 2010-2009. חברות תוכנה הודיות כגון טאטא קונסולטנסי, אינפוסיס ו-וויפרו מציעות שירותים כגון הטמעת מערכות, פיתוח תוכנות ומספקות עיצוב רשתות ושירותי ממשק מנהל (back office) . מאגר גדול של דוברי אנגלית משכילים עזרו לחברות הודיות לזכות בחוזי מיקור חוץ מחברות באירופה וארה"ב והודו עדיין נשארה יעד מיקור החוץ המועדף על החברות הזרות. העיר בנגלור מהווה בית למרבית חברות ההי-טק הגדולות של הודו כמוTCS, Infosys, Wipro, HCL Satyam וכן לחברות בינלאומיות כמו אינטל, יבמ, מיקורוסופט. העיר, שמונה כשבעה מיליון אזרחים, לא עומדת בקצב הגידול והפיתוח של התעשייה המקומית ובמרבית שעות היום הצפיפות בכבישים היא גבוהה כמו גם זיהום האוויר הנגרם מכמות כלי הרכב. בקרוב יתחילו לבנות שם ככל הנראה אוטוסטרדות תלויות על מנת לפתור חלק מבעיות התנועה והגישה.

שאלת המחקר בעבודה היא "מהם הגורמים להצלחת פעילותם בהודו של מרכזי תוכנה שבבעלות חברות רב לאומיות?"

תוכן העניינים:
פרק 1 : מבוא
פרק 2 : פעילותן של חברות רב לאומיות במדינות מתפתחות
פרק 3 : הכלכלה בהודו
פרק 4 : מאפייני פעילות חברה רב לאומית בהודו
פרק 5 : הקמת מרכזי תוכנה בהודו
פרק 6 : מהם הגורמים להצלחת פעילותם בהודו של מרכזי תוכנה שבבעלות חברות רב לאומיות
פרק 7 : דיון וסיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הגלובליזציה הכלכלית היא כוח שמאחד את כל המשקים הלאומים למשק אחד עולמי, חופשי ממעורבות ממשלתית, שאין בו מגבלות אדמיניסטרטיביות. המשק הגלובלי מתאפיין בכך שכל חומרי הייצור שלו זורמים באופן חופשי על פני כדה"א - חומרי גלם, כוח עבודה, טכנולוגיות והון.
במסגרת הדיון בגלובליזציה בתחום הכלכלי, מדברים על כלכלה פוליטית בינלאומית, כשהכוונה היא ליחסי הגומלין בין כלכלה ופוליטיקה במערכת הבינלאומית, עם דגש על השאלה: מה מניע את תפקוד המערכת הכלכלית העולמית ומוסדותיה.

תגים:

IT בהודו · Outsourcing · מרכזי תוכנה · אאוטסורסינג · מיקור חוץ

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מרכזי תוכנה בהודו", סמינריון אודות "מרכזי תוכנה בהודו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.