היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיירות במדינות מתפתחות-הודו

עבודה מס' 050763

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: נתונים כלליים על המדינה, הטאג' מאהל כיעד התיירות המבוקר ביותר בהודו ודתם של הסיקים.

1,638 מילים ,7 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
מבוא
נתונים על המדינה
הטאג' מאהל היעד המבוקר ביותר בהודו
דת הסיקים
סיכום - תיירות במדינות מתפתחות
ביבליוגרפיה

רקע
כמעט מהרגע הראשון לומד המבקר בהודו כי המפגש עם המדינה העצומה הזו אינו דומה למפגש עם שום ארץ אחרת. הודו היא עולם בפני עצמו, מגוון, מסובך ומדהים, התוקף את כל החושים. התגובה הראשונה היא כמעט תמיד הלם.
דברים אלו חלים גם על המבקר שמוגן על ידי קבוצה מאורגנת, המתגורר במלונות פאר, אוכל במסעדות יוקרה ומשתמש בתחבורה האקסלוסיבית ביותר. לאחר ההלם נותרות שתי אפשרויות: זעזוע ותיעוב עמוק,המלווים ברצון לעזוב ולא לחזור לעולם, או התאהבות מוחלטת בארץ הזו ושאיפה לחזור לבקר בא פעמים רבות.
הודו הנה תת-יבשת, שנופיה מגוונים מאד: חופים עטורי דקלים בדרום, מדבר צחיח וביצות במערב, הרים מושלגים וגבוהים בצפון. גם הגיוון האנושי, דתי תרבותי רב. האנשים המתגוררים בצפון והשפות הבן הם מדברים שונים לגמרי מאלו של הדרום. אפילו הדת העיקרית ששורשיה בני כ2000 - שנה מופיעה באין ספור גרסאות. בהודו אפשר למצוא את עקבותיהן של ממלכות ואימפריות אדירות, שקמו ונפלו. השתמרו בה יצירות אומנות וארכיטקטורה מרהיבות ביופיין.
מגוון הריחות הטעמים והצלילים בא הוא עצום.

מקורות:

ר.יואלי טללים הספר הוא הגורו הנצחי -הדת הסיקית חוברת מסע אחר גיליון 46 עמ' 26

תגים:

תיירותי · מזרח · פיתוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיירות במדינות מתפתחות-הודו", סמינריון אודות "תיירות במדינות מתפתחות-הודו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.