היישום אינו מחובר לאינטרנט

מסך הכסף - דין מיתוג סמוי בשידורי תוכן בישראל

עבודה מס' 070004

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההצדקות למגבלות הדין על מיתוג בשידורי תוכן בישראל במבט השוואתי לדין החל בסוגיה זו בארצות הברית.

8,273 מילים ,50 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בדומה למדינות מפותחות אחרות, ובראשן ארצות הברית, גם בישראל התפתחה פרקטיקה שיווקית של הטמעת מסרים מסחריים בשידורי תוכן מערכתי ברדיו ובטלוויזיה, אלא שבישראל מותר לשדר תוכן פרסומי אך ורק כתשדיר קצר שכל מהותו פירסומית, בעוד ששידור תוכן מערכתי שהוטמעו בו מסרים מסחריים הינו אסור(5).
הסוואת אופיה ומטרתה של פרסומת כך שהיא "עלולה להביא אדם סביר להניח כי האמור בה אינו פרסומת", נחשבת בדין הישראלי הטעיה של הצרכן מעצם טבעה, גם אם תוכן הפרסום אינו מטעה כשלעצמו, ולא זו בלבד שאינה נרפאת על-ידי שידור של הודעת חסות, אלא ששידור הודעה כזו בצמוד לתוכן מערכתי בו הוטמעו מסרים מסחריים של נותן החסות, נחשב מיתוג אסור כשלעצמו(6).

מטרתו של דיון זה, אפוא, היא לבחון את ההצדקות למגבלות הדין על מיתוג בשידורי תוכן בישראל במבט השוואתי לדין החל בסוגיה זו בארצות הברית.
בהתאם לכך, יובהר בפרק א', מהו מיתוג סמוי בשידורי תוכן, תוך סיווג שיטות המיתוג של שידורי תוכן בישראל; פרק ב' יעסוק בהצגה וניתוח של חקיקת התקשורת ודין המיתוג בשידורי תוכן בישראל; פרק ג', יעסוק בהצגה וניתוח של דין המיתוג בשידורי תוכן בארצות הברית בצל הגנת התיקון הראשון בחוקה על חופש ביטוי; ונסיים במבט משווה מסכם.

תוכן העניינים:
מבוא
א. מיתוג סמוי
א.1. מיתוג עוטף תוכן משודר
א.2. מיתוג בשידור פינה מסחרית
א.3. מיתוג מוטמע בתוכן משודר
ב. דין מיתוג בשידורי תוכן בישראל
ב.1. חקיקת התקשורת בישראל
ב.2. חסות ופרסומת בשידורי תוכן בישראל
ג. דין מיתוג בשידורי תוכן בארצות הברית
ג.1. חסות ופרסומת בשידורי תוכן בארצות הברית
ג.2. חקיקה בצל ההגנה החוקתית על חופש הביטוי
דין מיתוג סמוי במבט משווה מסכם
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מיתוג סמוי הוא הטמעת מותג או מסר שיווקי עבור תמורה כספית או אחרת בתוכן מערכתי, באופן שלא מאפשר להבחין בין התוכן המערכתי לבין תכנים שנרכשו בכסף במטרה להשפיע על צרכנים(8).
מדובר בתופעה שצמחה מראשית שידורי הרדיו בתחילת המאה הקודמת, הפכה למנוע כלכלי דומיננטי וחלק בלתי נפרד מעשיית הטלוויזיה והסרטים, ומתרחבת בהתמדה גם לשירים, בלוגים, ספרות, משחקי וידאו, לרשת החברתית, ואפילו לספרי לימוד(9).

תגים:

פרסומות · תשדירים · חסויות · חסות · מיתוג · חקיקת תקשורת · שידורי תוכן · פרסום סמוי · פרסומות סמויות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסך הכסף - דין מיתוג סמוי בשידורי תוכן בישראל", סמינריון אודות "מסך הכסף - דין מיתוג סמוי בשידורי תוכן בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.