היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיתוג מחדש- ניתוח תהליכי מיתוג מחדש בארץ ובחו"ל

עבודה מס' 063951

מחיר: 724.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהו למעשה תהליך של מיתוג מחדש, מה מייחד את התהליך וכיצד התהליך משפיע על הגורמים השונים בסביבתו של המותג וכמובן על המותג עצמו.

13,014 מילים ,31 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

במהלך השנים האחרונות קיימת אופנה חדשה בה כמעט כל חברה יוצאת בהכרזה כי היא מבצעת תהליך של מיתוג מחדש. חברות רבות יוצאות בהכרזות אלו, אך דבר לא עומד מאחוריהן. חברות רבות טוענות כי הן מבצעות תהליך של מיתוג מחדש ומציגות זאת בפני הצרכן, אך למעשה הן מבצעות רק חלק קטן תהליך ארוך ורחב היקף.
הצרכן כיום, אינו עוד הצרכן אשר מוכן לקבל כל מוצר חדש אשר מציעים לו בטענה כי עבר תהליך של מיתוג מחדש. הצרכן כיום הינו צרכן חכם, חוקר ומתמצא בנעשה בשוק ולכן הוא מחפש את המותג החדש אשר יציע לו שינוי ממשי ומוחשי ויענה על צרכיו.

מטרת העבודה הייתה להגדיר מהו תהליך מיתוג מחדש ולהבחין בין תהליך מיתוג מחדש לתהליכים אחרים בדרגות שונות אשר עונים להגדרה של עדכון מותג.
העבודה מציגה מספר תהליכי מיתוג מחדש (בדרגותיו השונות) אשר התרחשו בארץ ובחו"ל. מתוך בחינת תהליכי מיתוג אלו יוצג סולם דרגות שונות בעדכון המותג- אשר בסופו מצוי למעשה תהליך המיתוג מחדש.
במסגרת העבודה ביצענו מחקר כמותי אשר במסגרתו חולקו 150 שאלונים ומטרתו הייתה לבחון את תהליכי המיתוג מחדש שבוצעו ע"י חברות cal ו"שירותי בריאות כללית". במסגרת המחקר בדקנו את הקשר בין תהליכי המיתוג שבוצעו לבין תפיסת הצרכנים את השינויים במותגים. בסופו של המחקר אנו מציגות את המלצותינו לתהליכי מיתוג מחדש מצליחים.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א' -רקע
מהו מותג ?
ערך המותג
תהליך המיתוג
תפיסת הצרכן את המותג
מחזור חיי המותג
פרק ב' - מיתוג מחדש
מהו מיתוג מחדש
סיבות למיתוג מחדש
דגשים למיתוג מחדש
השפעת תהליך המיתוג מחדש על המותג
השפעת תהליך המיתוג מחדש על הצרכנים סיכום
פרק ג' - דוגמאות למיתוג מחדש בארץ
שירותי בריאות כללית
נביעות
Cal
בנק הפועלים
עלית -שוקולד פרה
פרק ד' -דוגמאות למיתוג מחדש בחו"ל
British Airways.
Johnnie Walker
פרק ה' - המחקר ותוצאותיו
רקע המחקר
מאפיינים דמוגרפיים
שאלות המחקר וניתוחן
פרק ו' - סיכום ומסקנות
סיכום
מסקנות המחקר
נספחים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מותג brand-
"שם, מונח ,סמל, או עיצוב, או צירוף שלהם, המיועד לזהות את הסחורות או השירותים של מוכר אחד או של קבוצת מוכרים ולבדל אותם מאלה של המתחרים" (23).
המותג אינו רק כלי הבא לבדל בין סחורות, תפקידו ליצור זהות ייחודית לארגון או למוצר אותו הוא מייצג. המותג משמש כליבת המשמעות של הארגון ואינו מתפקד רק על מנת לפרסם מוצר כלשהו. "המיתוג הוא המגע הראשוני עם המוצר (או החברה) אך יחד עם זאת הוא גם מגע לאורך זמן בין הלקוחות (הקיימים והפוטנציאליים) לבין החברה. המיתוג אינו התוכן, אך הוא יוצר תחושה של תוכן. אם מציגים לאנשים סמל של מוצר, הרי שהם יקבעו דעתם על אותו סמל גם ללא התנסות במוצר עצמו" (6) .
המותג מסמל צורת חיים ואופי תרבות של האוכלוסייה הצורכת אותו, ולכן הצרכן מעדיף אותו רגשית על פני מותגים אחרים. (8)

מקורות:

The effect of introducing a new brand on consumer perception of current brand similarity: the rules of product knowledge and involvement/ Thomas l Baker, James b Hunt, Lisa l scriber.

תגים:

מותגים · מחדש · מחקר · מיתוג · מנהל · ניתוח · עבודת · עסקים · פרוייקט · שיווק · שינויים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיתוג מחדש- ניתוח תהליכי מיתוג מחדש בארץ ובחו"ל", סמינריון אודות "מיתוג מחדש- ניתוח תהליכי מיתוג מחדש בארץ ובחו"ל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.