היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיתוג מחדש, שביעות הרצון וכוונות הרכישה של לקוחות ברשת "שופרסל" (הצעת מחקר)

עבודה מס' 066170

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר בין מיתוג מחדש, שביעות הרצון וכוונות הרכישה של לקוחות הרשת

6,626 מילים ,28 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בתחילת שנת 2005 החליטה הנהלת קבוצת שופרסל לצאת במהלך אסטרטגי בהשקעה של 200 מיליון שקל, במסגרתו יכונסו מותגים ותגובשנה אסטרטגיית מיתוג חדשה. במסגרת התכנית החדשה, יהיה שופרסל מותג העל של הקבוצה.
האסטרטגיה למיתוג מחדש היא: "חזון אחד, שם אחד, מסר אחד, כרטיס מועדון אחד ומותג פרטי אחד". ערכי המותג מבוססים על: אמינות, שירות, מובילות, ישראליות, איכות וטריות.
שופרסל בנתה קונספטים קמעונאים חדשים, שמותגו תחת השמות: שופרסל דיל, שופרסל שלי ושופרסל ביג.
שופרסל דיל היא רשת חנויות Heavy Discount אשר כוללת 27 חנויות. הרשת בנויה על בסיס חנויות יוניברס וחנויות אזוריות. הרשת פתוחה למחזיקי כרטיס מועדון סופרקארד, (ללא תשלום) ובו ניתן להשתמש בכל סניפי רשת שופרסל ולכלל הלקוחות.
שופרסל שלי תהיה רשת חנויות שכונתיות שתכלול 94 חנויות. חנויות הרשת ימוקמו בשכונות ומרכזי הערים. עד סוף שנת 2005 יוסבו כ-35 חנויות.
שופרסל ביג היא רשת חנויות היפרמרקט (One Stop Shop) אשר כוללת 29 חנויות המספקות תמורה ערכית לכסף (" Value for money"). מיקום החנויות נקבע על בסיס אזורי ועד סוף שנת 2005 מתעתדת הרשת להסב כ-10 חנויות לחנויות ביג.
מהלך המיתוג לא פסח גם על סניף החברה (שופרסל דיל) בנצרת עילית. במסגרת המהלך עבר הסניף מתיחת פנים עיצובית והערכותית.
בעקבות המהלך התעוררו חשדות אשר סוברות כי השינוי שעבר סניף החברה גרם לשינוי הרכב האוכלוסייה הפוקדת את הסניף ולשינוי תדירות הפוקדים אותו.
השאלות העומדות בפני הנהלת הסניף והחברה היא איך השפיע מהלך המיתוג על תפקוד הסניף מבחינת המכירות וכמות המבקרים, ובפרט על רקע הרכב קהל לקוחות הסניף, אשר הורכב בעיקר מתושבי הערים הסמוכות: נצרת ונצרת עילית.

הצעת מחקר זו בוחנת את שאלת הצורך במיתוג מחודש של רשת שופרסל, בייחוד לאחר המשבר שחווה שוק רשתות המזון לאחרונה בעקבות פרשת קלב מרקט. הצעה זו תשלב את המתודולוגיה הדרושה לשם בחינת אפשרויות המיתוג המחודש, אל מול כוונות הרכישה של לקוחות הרשת ושביעות הרצון אותה הם עתידים לגלות בעקבות הליך המיתוג המחודש.

תוכן העניינים:
מבוא
הארגון
הבעייה העסקית
שאלת המחקר
מטרות המחקר"מטרות אקדמיות ויישומיות
סקירת ספרות
מודל המחקר
משתני המחקר
השערות המחקר
שיטת המחקר
כלי המחקר
הליך המחקר
שיטת הניתוח
מגבלות המחקר
המלצות
רשימה בבליוגרפית
נספח - שאלון

קטע מהעבודה:

קניית המוצר אינו אלא שלב בתהליך שלם של קבלת החלטות, שראשיתו, פעמים רבות, הרבה לפני ביצוע הקנייה ויש לו השלכות ארוכות טווח על ההתנהגות בעתיד. מובן מאליו שהתהליך אינו אחיד, והמשתנה המהותי המבדיל בין תהליכי קנייה של מוצרים שונים הוא מעורבות הצרכן. ישנה הבחנה בין קנייה של מעורבות גבוהה לבין קנייה של מעורבות נמוכה. ככל, מעורבות הצרכן גבוהה כאשר הוא מייחס חשיבות גבוהה לתוצאות הקנייה, ועל כן מדובר בתהליך החלטה ארוך ומורכב. בהשוואה לזאת, במצב של מעורבות נמוכה אין חשיבות רבה לקנייה וממילא ההחלטה היא פשוטה ומיידית (גבע, 1994).

תגים:

רשתות · שיווק · כוונות · רכישה · שביעות · רצון · סופרמרקט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיתוג מחדש, שביעות הרצון וכוונות הרכישה של לקוחות ברשת "שופרסל" (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "מיתוג מחדש, שביעות הרצון וכוונות הרכישה של לקוחות ברשת "שופרסל" (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.