היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 65871
שביעות רצון המועסקים ושביעות רצון הלקוחות בענף הביטוח -סוכנות הביטוח "שקל"
10,403 מילים (כ-32 עמ'), 34 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 64218
בחינת הקשר בכדי להתמודד עם בעיית הירידה ברווחיות.
8,658 מילים (כ-26.5 עמ'), 44 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 65692
במחקר שיאמוד את מידת הקשר שבין שביעות רצון לבין שביעות רצון הלקוח, ואיכות השירות.
3,131 מילים (כ-9.5 עמ'), 15 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 67903
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 65989
הקשר בין שביעות הרצון של העובדים (והגורמים העיקריים התורמים לשביעות רצון זו) לתפוקה גבוהה
3,181 מילים (כ-10 עמ'), 16 מקורות, 216.95 ₪
עבודה מס' 64379
האם קיים קשר בין שביעות רצון ומוטיבציה למחויבות ארגונית של העובד, ומהם האלמנטים הגורמים ליותר שביעות רצון.
9,225 מילים (כ-28.5 עמ'), 40 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 66404
האם קיים הבדל בין רמת שביעות רצון של עובד ארעי לרמת שביעות רצון של עובד קבוע?
3,041 מילים (כ-9.5 עמ'), 3 מקורות, 289.95 ₪
עבודה מס' 65882
הקשר בין שביעות רצון העובד, איכות השירות שלו ושביעות רצון הלקוחות בבנק "הבינלאומי הראשון"
4,518 מילים (כ-14 עמ'), 37 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 66139
האם קיים קשר בין רמת שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות לרמת הנאמנות שלהם לחברת "סלקום".
11,768 מילים (כ-36 עמ'), 48 מקורות, 724.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100