היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין שביעות רצון בעבודה לבין סטאטוס העסקה ב-"טלא-פלא" (הצעת מחקר)

עבודה מס' 066404

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיים הבדל בין רמת שביעות רצון של עובד ארעי לרמת שביעות רצון של עובד קבוע?

3,041 מילים ,3 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

חברת "טלא - פלא" קיימת בשוק שבע שנים ועוסקת בתחום הטלפונים הניידים.
בשלב צמיחת החברה בשנים הראשונות רכשה החברה קהל לקוחות מגוון.
בתקופה זו הייתה תחושה טובה בקרב ההנהלה והעובדים והם גילו התלהבות רבה ולא חסכו זמן ומאמץ לקדם את החברה. עם הזמן החברה התייצבה והתמסדה, מספר העובדים גדל בהתמדה ותחושת המשפחתיות נעלמה. בעקבות שינויים אלה שנעשו בחברה נתגלו מס' בעיות: במוקדי השירות השונים שררה אווירה של כעסים וקונפליקטים. בקרב אנשי המכירות ואנשי השירות נוצר מצב של רמת שחיקה גבוהה, גורם זה תרם לתחלופה רבה של עובדים במחלקות המכירות והשירות. רובם המכריע של אנשי השירות והמכירות ב"טלא-פלא" הינם עובדים ארעיים, חלקם סטודנטים. חברת "טלא-פלא" בנויה על שירות. בחברה מסתמנת מגמה של ירידה באיכות השירות מצד עובדים ארעיים דבר המעמיד את עתיד החברה בסכנה. סיבות אלו הובילו למספר השלכות על אופן הטיפול והשרות הניתנים ללקוחות.
הנהלת החברה שוקלת דרכים לשיפור המצב ועלתה אפשרות של גיוס עובדים קבועים למחלקת השירות. על מנת שחברת "טלא - פלא" תוכל להשכיל ולבחור את דרכיה השונות הוחלט על חקירת הנושא לעומקו ובדיקת ההנחה, ששינוי סטאטוס העובד תשפר את רמת שביעות רצונו בארגון, והאחרון ישפיע באופן חיובי על רמת השירות אותו נותן העובד ללקוחות החברה.
שאלת המחקר - האם קיים הבדל בין רמת שביעות רצון של עובד ארעי לרמת שביעות רצון של עובד קבוע?
מטרה מחקרית - מציאת הבדלים בין קבוצות המשתנים, על ידי כך, יהיה ניתן להקיש על הקשר ביניהם.
משתנה שביעות רצון יבחן אצל עובדים בעלי סטאטוס העסקה שונה, עובדים ארעיים ועובדים קבועים. במידה וימצא הבדל בין קבוצות העובדים, אפשר יהיה להסיק על הקשר בין סטאטוס ההעסקה לבין רמת שביעות רצון העובדים.

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1. התרומה לתחום
1.2. מטרה יישומית
2. ניתוח מאמר
2.1 סקירת ספרות
2.2 מתודולוגיה
2.3 ממצאים
2.4 מגבלות המחקר
2.5 סיכום ומסקנות
3. השערות והגדרות המשתנים
3.1 שביעות רצון העובד - משתנה תלוי
3.2 סטאטוס העסקה -משתנה בלתי תלוי.
4. המתודולוגיה
4.1. - אוכלוסיית המחקר והמדגם.
4.2. - מערך המחקר
4.3. - כלי המחקר
4.4. - הצגת שיטה אלטרנטיבית
5. עיבוד הנתונים
5.1. - סטטיסטיקה תיאורית.
5.2. - סטטיסטיקה הסקית.
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

המחקר בוחן את התאמת מקום העבודה ושביעות רצון העובדים בקרב המהגרים הפיליפינים בקנדה על מנת לאבחן את ההשפעה על האפקטיביות העצמית ולאמוד את התמיכה החברתית המוצעת.
סקירה זו תתמקד בקשר של שביעות רצון העובדים המהגרים לבין התמיכה החברתית.
המחקר מבחין בין שלושה מקורות תמיכה חברתית:
1. תמיכה מאותו מגזר של מהגרים פיליפינים
2. תמיכה מעובדים ילידי קנדה
3. תמיכה מהמנהלים

תגים:

אדם · שיטות · מחקר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין שביעות רצון בעבודה לבין סטאטוס העסקה ב-"טלא-פלא" (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "הקשר בין שביעות רצון בעבודה לבין סטאטוס העסקה ב-"טלא-פלא" (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.