היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת שטראוס גרופ - המיתוג החדש

עבודה מס' 068316

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת תהליך המיתוג מחדש מ-2007.

2,471 מילים ,12 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

החשיבות העיקרית של מיתוג היא להבדיל את המוצר, השירות או החברה מהמתחרים שלה. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי ע"י סימן מסחרי, לוגו, אריזה, סלוגן או עיצוב. באמצעות האמצעים הללו אנשים יכולים להבדיל את המוצר ממוצר אחר בנושא. לאחר מכן יש להשקיע ולהוכיח לצרכן כי המוצר בעל ערך רב. חברות מתחרות אשר לא מתעסקות במיתוג, מורידות בדרך כלל באופן קבוע את מחיר המוצר במטרה לספק מוצר יותר זול מהמתחרה ולמכור יותר. המטרה של המיתוג בין היתר לגרום לצרכן להאמין כי כדאי לקנות את המוצר אפילו שהוא יקר יותר ממוצרי המתחרים.

בעבודה זו בחרתי לעסוק בעבודתי בחברת שטראוס גרופ.
מבחינת מיתוג- חברת שטראוס עברה כברת דרך ארוכה, שכללה בין היתר כ-15 שינויי לוגו לאורך השנים. השינוי האחרון, שהחל בשנת 2007 הוא מהלך שחתם את איחוד חברת שטראוס עם חברת עלית (עד אז החברה הייתה נקראת שטראוס-עלית).

לאור זאת ועוד, ישנן מספר שאלות מעניינות שניתן לשאול בהקשר לתהליך המיתוג בכלל, ולתהליך אותו עברה חברת שטראוס גרופ בפרט במהלך "השקת קמפיין הזהות התאגידית החדשה".
המרכזיות שבהן: מדוע החברה שמה דגש כה רב על פרסום ומיתוג מחדש? מה המשמעות של המיתוג, מי חשב עליו ואיך עשו זאת הלכה למעשה. ושאלת המיליון, איך התקבל עיצוב הלוגו החדש ע"י קהל הצרכנים.

תוכן העניינים:
מבוא - מיתוג, או לא מיתוג - זאת השאלה!
1. להתחדש,להתרגש,לגלות עולמות.. - שטראוס!
שטראוס-מאז ועד היום
"שטראוס עלית"-הסוף
הלוגו החדש של שטראוס
לא רק לוגו חדש
לאחר השינוי-קמפיין ראשון לחברה
2. המיתוג החדש של שטראוס, הצלחה או כישלון?
סופה של תקופה
המותג החדש בעיניי הלקוחות
חברת שטראוס בסקרים
שטראוס מול תנובה

אחרית דבר...
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כאשר באים ללקט מקצת מדעותיהם של האנשים שראו את הלוגו החדש, ניתן לראות שהדעות חלוקות ומגוונות. ננסה לתאר חלק מהם:
חלק מהאנשים אהבו מאוד את השינוי המרענן של הלוגו. מצדדים אלה מציינים, שהסמל החדש אמור לתת לשטראוס נוכחות גדולה יותר, בעיקר בחו"ל. עוד נאמר שהלוגו משדר מגוון, חופש, כיף ובינלאומיות. יש כאלה שהרחיקו לכת, וטענו שמגיע צל"ש לחברה שעיצבה את הלוגו החדש.
רונית, אחת הגולשות שהגיבה באתר YNET, סיכמה באומרה שעדיף שם אחד לחברה אחת,
כל שכן חברה בינלאומית. אם עלית תישאר מותג חזק על מוצריה המשובחים, הרי שמהלך זה מבורך.

תגים:

שטראוס · מוצרי חלב · מעדנים · חלב · מיתוג · לוגו · תנובה · מילקי · קוטג' · מזון · תחרות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת שטראוס גרופ - המיתוג החדש", סמינריון אודות "חברת שטראוס גרופ - המיתוג החדש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.