היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 17
עבודה מס' 63951
מהו למעשה תהליך של מיתוג מחדש, מה מייחד את התהליך וכיצד התהליך משפיע על הגורמים השונים בסביבתו של המותג וכמובן על המותג עצמו.
13,014 מילים (כ-40 עמ'), 31 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס' 64421
בחינת משקלו, בקידום מכירות, של המיתוג הפרטי ואם קיים הבדל בכוח המכירה של מיתוג פרטי לעומת מקבילו, ללא מיתוג.
6,659 מילים (כ-20.5 עמ'), 36 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 63054
אפיון אסטרטגיית מיתוג לחברה בענף פרמצבטי ומהי אסטרטגיית מיתוג המתאימה לטבע.
13,064 מילים (כ-40 עמ'), 33 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 68316
בחינת תהליך המיתוג מחדש מ-2007.
2,471 מילים (כ-7.5 עמ'), 12 מקורות, 84.95 ₪
עבודה מס' 66867
ניהול מותגים - מיתוג מחדש של מדינת ישראל על פי כללי השיווק
2,151 מילים (כ-6.5 עמ'), 6 מקורות, 132.95 ₪
עבודה מס' 66170
בחינת הקשר בין מיתוג מחדש, שביעות הרצון וכוונות הרכישה של לקוחות הרשת
6,626 מילים (כ-20.5 עמ'), 28 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 70004
בחינת ההצדקות למגבלות הדין על מיתוג בשידורי תוכן בישראל במבט השוואתי לדין החל בסוגיה זו בארצות הברית.
8,273 מילים (כ-25.5 עמ'), 50 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 69835
ניתוח הישוב והצעה למיתוג.
1,869 מילים (כ-6 עמ'), 0 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 69603
בחינת תהליך המיתוג והאם אסטרטגיה זו הייתה בגדר אסטרטגיה ממשית או בגדר אסטרטגיה תדמית בלבד.
8,113 מילים (כ-25 עמ'), 25 מקורות, 483.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 17