היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 33
עבודה מס' 63951
מהו למעשה תהליך של מיתוג מחדש, מה מייחד את התהליך וכיצד התהליך משפיע על הגורמים השונים בסביבתו של המותג וכמובן על המותג עצמו.
13,014 מילים (כ-40 עמ'), 31 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס' 41670
ספרד בימי הביניים, מהלך הכיבוש מחדש, תקופת הביניים, גרנדה, פרדיננד ואיזבלה, אידיאולגיה, מאבקי דת ותעמולה.
4,145 מילים (כ-13 עמ'), 8 מקורות, 193.95 ₪
עבודה מס' 66170
בחינת הקשר בין מיתוג מחדש, שביעות הרצון וכוונות הרכישה של לקוחות הרשת
6,626 מילים (כ-20.5 עמ'), 28 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 66867
ניהול מותגים - מיתוג מחדש של מדינת ישראל על פי כללי השיווק
2,151 מילים (כ-6.5 עמ'), 6 מקורות, 132.95 ₪
עבודה מס' 40850
הקומוניזם, הסוציאליזם והמרכסיזם בארצות האיסלאם והדגמה על מצרים.
2,903 מילים (כ-9 עמ'), 12 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 50798
סקירת הבעיות במחסן בבסיס אחסנה של הזרוע הלוגיסטית והדרכים לפתרונן.
9,113 מילים (כ-28 עמ'), 30 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 63439
שינוי נכסיות המותג עגלה לילדים חצי משולבת "אינגליזינה".
5,342 מילים (כ-16.5 עמ'), 20 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 64143
סקירת הפעולות שעשתה פלאפון מול שיטות ומודלים שיצרו וחקרו חוקרים רבים מאוניברסיטת הרווארד.
7,570 מילים (כ-23.5 עמ'), 6 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס' 65459
השינויים לאחר תקופת הקרח האחרונה בים התיכון והשפעתו על המילוי המחודש בימת מרמרה והים השחור.
2,664 מילים (כ-8 עמ'), 6 מקורות, 252.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 33