היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 66962
היתרונות והחסרונות בשימוש בתוכן שיווקי על פני אפשרויות פרסום אחרות, בחינת השחקנים המניעים את התוכן השיווקי, ודוגמאות של שימוש בתוכן שיווקי בטלויזיה ובקולנוע.
2,698 מילים (כ-8.5 עמ'), 10 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 61441
הצגת תיאוריות ובדיקת יעלותה של תוכנה בשם "המורה מירי".
17,577 מילים (כ-54 עמ'), 28 מקורות, 350.95 ₪
עבודה מס' 66831
בדיקת הגורמים אשר השפיעו על גובה שכרם של אנשי פיתוח תוכנה בשנת 2000 תוך הבחנה בין גורמים "לגיטימיים" ובין גורמים "בלתי לגיטימיים", אשר הינם תוצר של אפליה.
2,609 מילים (כ-8 עמ'), 4 מקורות, 84.95 ₪
עבודה מס' 67333
הגורמים להצלחת פעילותם בהודו של מרכזי תוכנה שבבעלות חברות רב לאומיות.
2,395 מילים (כ-7.5 עמ'), 16 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 67966
ניתוח הקשר שבין הריון האישה לבין תוכן חלומותיה בתקופה זו.
5,270 מילים (כ-16 עמ'), 30 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 70004
בחינת ההצדקות למגבלות הדין על מיתוג בשידורי תוכן בישראל במבט השוואתי לדין החל בסוגיה זו בארצות הברית.
8,273 מילים (כ-25.5 עמ'), 50 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 68053
סקירה של מחקרים בנושא.
3,535 מילים (כ-11 עמ'), 9 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 69315
בחינת ההשערה כי קיים קשר בין פרסום סמוי להתנהגות לא רצונית של הצרכן.
4,364 מילים (כ-13.5 עמ'), 21 מקורות, 205.95 ₪
עבודה מס' 69622
מחקר אמפירי בשיטת חקר מאורעות אשר מטרתו לבחון את הקורולציה בין פרסום הדוחות הכספיים השנתיים של חברות הנסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב לבין התנהגות המניות סביב מועד זה.
5,086 מילים (כ-15.5 עמ'), 8 מקורות, 362.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100