היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפורמטים הייחודיים של פרסום באינטרנט והשפעתם על זכירת התוכן הפרסומי

עבודה מס' 068053

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של מחקרים בנושא.

3,535 מילים ,9 מקורות ,1998

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בכלים ייחודיים לפרסום, בפורמטים ייחודיים בפרסום אשר השימוש בהם נעשה במדיה האינטרנטית. הבעיה המרכזית אשר ברצוני לבחון במסגרת עבודה זו היא כיצד פורמטים אלו משפיעים על זכירה של תוכן פרסומי אצל קהל.
בחרתי בנושא זה לאור היכרות במסגרת עבודתי כאחראית על תפעול אתרי האינטרנט שמקום בו אני עובדת, ואחראית על פרסום באינטרנט ומדידה של אפקטיביות פרסום זה.

שאלת המחקר היא:
האם הפורמטים הייחודיים [פורמטים ייחודיים לפרסום באינטרנט אשר תבוסס עליהם העבודה- באנרים, פופ-אפס (פריטים מוקפצים)] של פרסום באינטרנט משפיעים על זכירה של התוכן הפרסומי/הפרסומת?

השערת המחקר:
השערתי בנוגע לקשר שבין המשתנים היא ששימוש בפורמט- באנרים משפיע על זכירה של תוכן פרסומי, באופן חיובי. כלומר, שימוש בבאנרים (תוך כדי התחשבות במאפיינים פיזיים שלהם) מגדיל את עוצמת הזכירה של תוכן פרסומי.
יחד עם זה, השערתי בנוגע לפורמט הפופ-אפס (פריטים מוקפצים), היא כי הקשר בינם לבין זכירה הוא קשר שלילי. כלומר, ככל שקיים שימוש רב יותר בפריטים מוקפצים, כך תרד עוצמת הזכירה של התוכן הפרסומי, וזאת לאור פיתוח דפוסי התעלמות של גולשי האינטרנט והתייחסות לפריטים מוקפצים כהפרעה לגלישה באינטרנט.

שיטת המחקר:
בעבודה זו אשתמש בסקירה ספרותית. באמצעות שיטת מחקר זו אציג את הנושא הנחקר והמשתנים, ואת הקשר ביניהם כפי שנמצא עפ"י מחקרים שונים בשנים האחרונות. אשתמש במאמרים מהתחום ואבצע אינטגרציה ביניהם.

העבודה תכלול ארבעה פרקים מרכזיים:
בפרק הראשון אדון במאפייניו הייחודיים של האינטרנט כמדיה פרסומית, הן מבחינת המדיה עצמה והן מבחינת קהל המדיה. שני מושגים אלו חשובים לצורך ניתוח של תחום הפרסום במדיה זו.
בפרק השני אסביר על הפורמטים הפרסומיים הנבדקים: באנרים ופופ-אפס, ובהמשך כיצד הם נתפסים ע"י קהל הגולשים/משתמשים במדיה האינטרנטית.
בפרק השלישי אסביר כיצד, לאור תפיסת הקהל את הפורמטים הפרסומיים באינטרנט, יכולים להשפיע פורמטים אלו על זכירת התוכן הפרסומי.
הפרק הרביעי יהווה את סיכום העבודה ובו דיון על ממצאי העבודה, ובדיקה האם השערות המחקר אוששו/הופרכו/לא ניתנה עליהן תשובה חד משמעית.

תוכן עניינים:
מבוא
האינטרנט כמדיה פרסומית
פורמטים פרסומיים באינטרנט: באנרים ופופ-אפס
זכירת תוכן פרסומי
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

האינטרנט פרץ לראשונה לתודעה הציבורית ב-1993, לאחר שבשנות ה-60 וה-70 הוא היה בשימוש של חוקרים ומדענים בעיקר. במרוצת הזמן, החלו מפרסמים וצרכנים להשתמש ברשת האינטרנט ועד אמצע שנות ה-90 השימוש במדיה היה נפוץ מאוד והחלו מפרסמים וחוקרים לחקור את הפוטנציאל של האינטרנט כמדיה לפרסום.(Kim & McMillan, 2008)

תגים:

פרסום · אינטרנט · תקשורת · פרסומות · באנרים · פופ-אפס · זכירה · תוכן פרסומי · ניהול הפרסום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפורמטים הייחודיים של פרסום באינטרנט והשפעתם על זכירת התוכן הפרסומי", סמינריון אודות "הפורמטים הייחודיים של פרסום באינטרנט והשפעתם על זכירת התוכן הפרסומי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.