היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 41547
התעשיה, שיטות ניהול ושילובן בחינוך, שילוב התעשיה בחינוך ותיאור הפרוייקט.
4,050 מילים (כ-12.5 עמ'), 8 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 64825
מאפייני האוטיזם, תפקידיו ויתרונותיו של עקרון השילוב והשפעותיו של שילוב הילדים בעלי אוטיזם בחינוך הרגיל ודרכי הטיפול בילדים אוטיסטים.
2,308 מילים (כ-7 עמ'), 6 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 62770
שילוב מחשב בהוראה בכלל ושילובו בכיתות ליקויי למידה בפרט.
5,337 מילים (כ-16.5 עמ'), 30 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 61510
מחקר הבודק כיצד ידע קודם של הגננת בחינוך מיוחד ותפיסתה את המקצועיות שלה, משפיע על עמדתה בשילוב הילד החריג במסגרת הגן הרגיל.
15,093 מילים (כ-46.5 עמ'), 62 מקורות, 591.95 ₪
עבודה מס' 62387
כיצד משמש מנהל בית הספר כסוכן שינוי ארגוני במערכת החינוך בתהליך שילוב הילד החריג בכיתה הרגילה.
12,520 מילים (כ-38.5 עמ'), 45 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 62359
סקירת השילוב מהיבטים שונים.
6,322 מילים (כ-19.5 עמ'), 22 מקורות, 337.95 ₪
עבודה מס' 68822
בדיקת עמדות של הורים מול תלמידי כיתות ט'; הורים מול תלמידי כיתות י"ב; ותלמידי כיתות ט' מול תלמידי כיתות י"ב לגבי שילוב המחשב בהוראה.
10,371 מילים (כ-32 עמ'), 44 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 62540
בחינת מהלך השילוב הלכה למעשה באמצעות ראיונות ותצפיות.
11,759 מילים (כ-36 עמ'), 30 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 31527
העקרונות והרעיונות המרכזיים של השילוב לפי מאמרים, סקירה תאורטית ומעשית.
3,581 מילים (כ-11 עמ'), 4 מקורות, 203.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100