היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 41547
התעשיה, שיטות ניהול ושילובן בחינוך, שילוב התעשיה בחינוך ותיאור הפרוייקט.
4,050 מילים (כ-12.5 עמ'), 8 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 64825
מאפייני האוטיזם, תפקידיו ויתרונותיו של עקרון השילוב והשפעותיו של שילוב הילדים בעלי אוטיזם בחינוך הרגיל ודרכי הטיפול בילדים אוטיסטים.
2,308 מילים (כ-7 עמ'), 6 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 62770
שילוב מחשב בהוראה בכלל ושילובו בכיתות ליקויי למידה בפרט.
5,337 מילים (כ-16.5 עמ'), 30 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 61288
מחקר שמטרתו לבדוק את הגורמים המשפיעים על עמדותיהם של המורים כלפי תכניות שילוב מסוג זה.
17,002 מילים (כ-52.5 עמ'), 46 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 61510
מחקר הבודק כיצד ידע קודם של הגננת בחינוך מיוחד ותפיסתה את המקצועיות שלה, משפיע על עמדתה בשילוב הילד החריג במסגרת הגן הרגיל.
15,093 מילים (כ-46.5 עמ'), 62 מקורות, 591.95 ₪
עבודה מס' 61885
מחקר איכותי בחינוך הבודק את תרומת מנהיגותו של מנהל בית הספר על עמדות מורים את שילובו של הילד החריג במסגרת הכיתה הרגילה
16,236 מילים (כ-50 עמ'), 49 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 61971
בדיקת ההבדלים בתפיסת השילוב בין אנשי חינוך והוראה (מורים), לבין אנשי מינהל (מנהלים ומפקחים) לאור הפעלת מרכזי תמיכה ישוביים ואזוריים (מתי"א).
43,427 מילים (כ-133.5 עמ'), 176 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 61938
סקירת ספרות בנושא עמדות ושילוב ילדים חריגים בכיתה רגילה.
6,272 מילים (כ-19.5 עמ'), 53 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 64325
שילוב ילדים ליקוי למידה במערכת החינוך הרגילה. היתרונות והחסרונות.
9,751 מילים (כ-30 עמ'), 33 מקורות, 312.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100