היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 20922
השוואה בין השיטה הפרונטלית לשיטת העבודה בקבוצות (אלטרנטיבית).
7,122 מילים (כ-22 עמ'), 18 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 63692
בדיקת הנושא באמצעות סקירת ספרות וראיונות של מורים ותלמידים.
18,127 מילים (כ-56 עמ'), 32 מקורות, 665.95 ₪
עבודה מס' 61978
3,733 מילים (כ-11.5 עמ'), 9 מקורות, 289.95 ₪
עבודה מס' 50614
מחקר זה בודק באמצעות שאלון את ההבדל בשימוש במחשב בין פרחי ההוראה לפי התמחותם.
5,335 מילים (כ-16.5 עמ'), 15 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 63115
12,416 מילים (כ-38 עמ'), 37 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 20555
סקירת שיטות הוראה, הצגת יתרונות וחסרונות השיטה הפרונטלית, עקרונות שיטות אלטרנטיביות והקשיים הנילווים ועוד.
6,765 מילים (כ-21 עמ'), 13 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 20400
בדיקת השפעת הטלויזיה המחשב ועזרי המולטימדיה על שיטות ההוראה והצלחתה.
7,060 מילים (כ-21.5 עמ'), 23 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 61935
מחקר הבודק כיצד מתייחסים המורים לשילוב ילדים חריגים בכיתה הרגילה ובאילו שיטות וכלי הוראה הם משתמשים.
16,987 מילים (כ-52.5 עמ'), 61 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 67407
שיטות ההוראה לקריאה, הקניית האוריינות ופיתוחן כמטרות החשובות ביותר בחינוך ילדים עם לקות קריאה בכלל ובקרב ילדים עם לקות שמיעה בפרט.
12,142 מילים (כ-37.5 עמ'), 58 מקורות, 362.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100