היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 66919
מהן התמורות הנתפסות בהרגלי קניות והמקום של האינטרנט בתמורות הללו? סקירת ספרות וראיונות.
9,392 מילים (כ-29 עמ'), 28 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 70851
מהם הגורמים המשפיעים על העדפת הצרכן היכן לבצע את רכישותיו- באינטרנט או בחנות?
6,271 מילים (כ-19.5 עמ'), 14 מקורות, 329.95 ₪
עבודה מס' 61636
4,950 מילים (כ-15 עמ'), 7 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 69538
הקשר בין מאפייני מידע וזמינות באתרי קניות באינטרנט לבין אמון הצרכן ברכישה מקוונת.
4,718 מילים (כ-14.5 עמ'), 22 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 63903
הקשר בין פרסומת OFF-LINE באינטרנט לבין אפקטיביות הפרסום באינטרנט.
2,824 מילים (כ-8.5 עמ'), 19 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 64397
סקירת ענף ההכירויות באינטרנט בהתייחס להתנהגות הצרכנית של המשתמשים בשירות ההיכרויות באינטרנט.
25,081 מילים (כ-77 עמ'), 16 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 64865
הקשר שבין פרק הזמן של השימוש באינטרנט לבין מימדים חיצוניים אחרים היכולים להשפיע על אופי שימוש בני הנוער באינטרנט
8,570 מילים (כ-26.5 עמ'), 28 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 65063
בחינת נושא הסקרים באינטרנט, דרכי ביצועם, והיתרונות והחסרונות של השימוש באינטרנט כמכשיר להפצתם.
19,753 מילים (כ-61 עמ'), 47 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 50464
בדיקת היתרונות של השימוש במסחר באינטרנט לגבי ארגונים וחברות ומה תהיה השפעתו עליהם.
3,691 מילים (כ-11.5 עמ'), 19 מקורות, 191.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100