היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 92
עבודה מס' 67842
מחקר שכלל 40 משתתפים.
2,639 מילים (כ-8 עמ'), 6 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 64477
האם כתוצאה מהתפתחותו של האינטרנט אכן חלה ירידה בקריאת ספרים בגילאי הביניים, ומדוע? מהי השפעת כל אחד מאמצעי תקשורת אלו על הפרט.
8,407 מילים (כ-26 עמ'), 40 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 69140
השפעת מקור המסר והשפעת עירור מוטיבציה על עומק עיבוד המסר ומידת שינוי העמדה.
6,238 מילים (כ-19 עמ'), 11 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 20510
סקירת המסר הפוליטי המובע, או לא מובע, במוזיאונים המתארים את תולדות הישוב בארץ ישראל ועוד.
3,955 מילים (כ-12 עמ'), 10 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 61837
מהן הטכניקות הבימתיות שבאמצעותן מעביר המחזאי מסרים שונים לקהל, הצגת שני מחזות כדוגמא.
6,069 מילים (כ-18.5 עמ'), 4 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 63979
האם הצרכן שנחשף לפרסומות שחוזרות על עצמן קולט בצורה טובה יותר את המסר הפרסומי.
8,405 מילים (כ-26 עמ'), 10 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 64842
כיצד באים לידי ביטוי בספרות הילדים מסרים גלויים וסמויים, המתייחסים לשינויים בדמות האישה, לנוכח השינויים שחלו בדמות הלכה למעשה.
11,910 מילים (כ-36.5 עמ'), 23 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 67901
כיצד משפיעים רכיב העצמה ורכיב קבלה הנמצאים במסר אשר אותו יקראו הנבדקים על רמת הנכונות לפיוס של הקורבנות.
6,785 מילים (כ-21 עמ'), 33 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 68204
מחקר תיאורטי המנסה לבדוק באיזה אופן מידת השימוש בהומור ככלי פרסומי יעילה מבחינת זכירת המסר.
4,147 מילים (כ-13 עמ'), 14 מקורות, 241.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 92